beantwoord

Interactieve tv Pincode/Kinderslot nummer kwijt

• 15 augustus 2013
  • 4 reacties
  • 3795 keer bekeken

Hallo,
Een jaar geleden is de pincode ingestelt en sinds toen heb ik hem nooit gebruikt en daarom ben ik de code vergeten...
Als er een manier zou zijn dat ik een nieuwe pincode kreeg ofzo zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door Henk 16 augustus 2013, 14:54

Hallo,
Een jaar geleden is de pincode ingestelt en sinds toen heb ik hem nooit gebruikt en daarom ben ik de code vergeten...
Als er een manier zou zijn dat ik een nieuwe pincode kreeg ofzo zou dat fijn zijn.

Alvast bedankt,

Deze benodigde gegevens kan ik je toesturen. Maak in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer kenbaar.

Na ontvangst zal ik je de pincode opsturen.

Henk
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hallo,

Alvast bedankt,

Deze benodigde gegevens kan ik je toesturen. Maak in een privébericht je postcode, huisnummer, geboortedatum en rekeningnummer kenbaar.

Na ontvangst zal ik je de pincode opsturen.

Henk
Hallo,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb hem alleen wel al heel vaak gebruikt maar ben hem opeens vergeten!
Hallo. Ik ben ook mijn kinderslot code kwijt. Zou u deze op kunnen sturen? Bedankt.
Iris
Reputatie 8
Badge +17
Hallo. Ik ben ook mijn kinderslot code kwijt. Zou u deze op kunnen sturen? Bedankt.
Iris

Hallo Iris
Aangezien je in een topic post wat al 1 jaar oud is raad ik je aan om een eigen nieuw topic aan te maken

Reageer