beantwoord

Interactieve tv opstart problemen //

• 25 mei 2016
  • 5 reacties
  • 669 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb al een week lang het probleem dat het opstart scherm blijft staan en ik geen tv krijg. Bijgevoegd een screenshot. Daarna krijg ik een melding dat het systeem opnieuw opstart en dan weer dit scherm. Kan iemand een update pushen?
Daarnaast heb ik nog een vraag wanneer ik een nieuwe ontvanger zou mogen ontvangen zodat ik o.a. Netflix kan kijken zonder dat ik via een omweg als via een PS4 zou moet kijken.
Graag verneem ik uw reactie.
icon

Beste antwoord door giovannid 7 juni 2016, 19:15

Goedenavond Stephen,

De tv-ontvanger werkt weer. Dank hiervoor. Ik heb deze overigens aangesloten middels de draadloze verbindings-set.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Giovanni, kun je inmiddels weer gebruikmaken van Interactieve TV? Zo niet, graag het modem resetten, testen met een andere UTP-kabel en de TV aansluiten op een ander poortje op het modem.
Je huidige TV-ontvanger wordt dit jaar nog klaargemaakt om Netflix te ontvangen. Wil je hier niet op wachten dan ontvang je een nieuwe TV-ontvanger als je je contract verlengt. In afwachting van jouw reactie.
Goedenavond Stephen,

Helaas heeft ook dit niet gewerkt. zijn er nog andere opties?

Hallo Giovanni, kun je inmiddels weer gebruikmaken van Interactieve TV? Zo niet, graag het modem resetten, testen met een andere UTP-kabel en de TV aansluiten op een ander poortje op het modem.
Je huidige TV-ontvanger wordt dit jaar nog klaargemaakt om Netflix te ontvangen. Wil je hier niet op wachten dan ontvang je een nieuwe TV-ontvanger als je je contract verlengt. In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Giovanni, ik heb je TV-ontvanger ontkoppeld. Kun je kijken of het nu wel lukt om de TV-ontvanger aan te melden? Is deze trouwens bekabeld of via een draadloze verbindingsset aangesloten?
Goedenavond Stephen,

De tv-ontvanger werkt weer. Dank hiervoor. Ik heb deze overigens aangesloten middels de draadloze verbindings-set.
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan en bedankt voor het melden! 😃