beantwoord

Interactieve tv opnames lopen hele tijd vast

• 1 februari 2018
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Als ik op de laptop of tablet een opname wil terugkijken van de interactieve tv, gaat het de eerste paar minuten goed en daarna springt het beeld op laden… Verschrikkelijk irritant kan ik hier wat aan doen?
Software is al opnieuw gedaan, reset helpt ook niet.
Als je dan ververst zegt hij dat er teveel gebruikers zijn??? Ik ben de enige…
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 2 februari 2018, 14:11

Hoi Jojoos, wat vervelend. Kijk je bekabeld of via WiFi terug? Ik ben erg benieuwd wat voor snelheid je haalt en of het daarmee samenhangt. Wil je een bekabelde speedtest doen met 1 apparaat? Wil je de cookies verwijderen en de cache legen van je browser? En met welke browser kijk je? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jojoos, bedankt voor je bericht. Geef je een seintje hier zodra je de speedtest hebt gedaan? Dan kunnen we van daaruit verder denken.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jojoos, wat vervelend. Kijk je bekabeld of via WiFi terug? Ik ben erg benieuwd wat voor snelheid je haalt en of het daarmee samenhangt. Wil je een bekabelde speedtest doen met 1 apparaat? Wil je de cookies verwijderen en de cache legen van je browser? En met welke browser kijk je? Ik hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jojoos, ben je al toegekomen aan de speedtest? Ik ben benieuwd 🙂.
ik kijk met google chrome want safari doet het helemaal niet en via wifi. Met chrome gaat het dus even goed en dan een zwart scherm die aan het laden is. Ik ga het binnenkort even met de kabel proberen kijken hoe het dan gaat. En dan de speedtest ook doen.

Reageer