beantwoord

Interactieve tv op pc/mac

• 22 november 2013
  • 1 reactie
  • 1425 keer bekeken

Bij mijn vorige abonnement (ook van Telfort) had ik interactive tv ook op mijn laptop. Nu ik overgestapt ben op Telfort glasvezel blijkt dit niet meer mogelijk te zijn. Dit was niet bekend voor mijn overstap. Zijn er alternatieven om toch mijn interactive tv op mijn laptop te krijgen? Wanneer komt Telfort met een eigen applicatie voor de pc/mac om deze grote ommissie te herstellen? Het mag toch niet zo zijn dat de service door een overstap naar glasvezel minder is dan voorheen? Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn. 
icon

Beste antwoord door Peer1 26 november 2013, 15:31

@jfalau,

Vervelend om te horen dat je hier niet goed over bent ingelicht. Voor de status van de app wil ik je vragen dit topic in de gaten te houden. Er wordt hard gewerkt om ook Interactieve tv mogelijk te maken op de computer. Echter kan ik je nog geen exacte datum geven. Je wordt op de hoogte gehouden via het bovengenoemde topic.

Peer
Bekijk reactie

1 reactie

Badge
@jfalau,

Vervelend om te horen dat je hier niet goed over bent ingelicht. Voor de status van de app wil ik je vragen dit topic in de gaten te houden. Er wordt hard gewerkt om ook Interactieve tv mogelijk te maken op de computer. Echter kan ik je nog geen exacte datum geven. Je wordt op de hoogte gehouden via het bovengenoemde topic.

Peer

Reageer