beantwoord

Interactieve tv op mobiel

  • 30 april 2019
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een aantal dagen krijg ik bij de meeste zenders de melding dat 'ie de video niet kan laden. 'Sorry er ging iets fout, vernieuw de pagina'. Dat werkt dus niet. Onderin beeld staat dan: 'Fout bij het starten van de video (0)'. Ik heb de app al meerdere malen verwijderd en weer geïnstalleerd, mijn telefoon opnieuw opgestart; het helpt niet. Het vreemde is dat mijn dochter op haar telefoon wel tv kan kijken.
Iemand die weet wat er aan de hand kan zijn en vooral een oplossing heeft?
icon

Beste antwoord door Galdor68 30 april 2019, 14:56

Daar is een noodoplossing voor die kan je hier vinden
https://forum.telfort.nl/tv-338/melding-problemen-met-live-tv-kijken-en-opnames-bekijken-via-itv-app-81963?postid=682014
Bekijk reactie

4 reacties

Daar is een noodoplossing voor die kan je hier vinden
https://forum.telfort.nl/tv-338/melding-problemen-met-live-tv-kijken-en-opnames-bekijken-via-itv-app-81963?postid=682014
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Kirstenmk76, het is inderdaad een bekende situatie zoals Galdor aangeeft. Op die pagina wordt een tijdelijke oplossing beschreven en als we meer weten zullen we het ook in dat topic delen, zodat iedereen meteen op de hoogte is.
Reputatie 1
@Jasper - Telfort Ik heb gedaan wat @Galdor68 als noodoplossing heeft gegeven. Dit heeft geholpen. Thnx!
Reputatie 8
Badge +11
Dat is fijn, dan kan je weer rustig kijken nu. Veel kijkplezier 🙂

Reageer