Interactieve TV op mijn laptop, PC of iPad kijken

rvdl Auteur
Aanjager
Reacties: 150
Vlijmscherp

Vlijmscherp

1 maart 2012, 19:57

Hallo,

Ik lees op de site :

" Kan ik ook Interactieve TV op mijn laptop, PC of iPad kijken?
Ja, dat kan. Met Interactieve TV van Telfort krijg je gratis Interactieve TV Online. Hiermee kijk je naar de 20 meest populaire zenders op je laptop, PC of tablet.

Download de app in de App Store of de Android market of kijk op je laptop of PC via telfort.nl/tvonline. Wanneer je thuis bent, word je via je eigen internetverbinding van Telfort automatisch ingelogd.

Ben je onderweg, dus buiten het bereik van je eigen modem, dan log je in met je abonneenummer van Interactieve TV en een pincode. Deze gegevens vind je in de brief die je na het bestellen van Interactieve TV hebt ontvangen of op Mijn Telfort "

nu wil ik via de pc thuis(waar de internetverbinding is van Telfort) via telfort.nl/tvonline inloggen,wat niet lukt
contractcode of klantcode beide ingegeven maar dat werkt niet.

is deze mogelijkheid er alleen voor nieuwe klanten,zoja waneer mogen huidige klanten gebruik maken van deze leuke mogelijkheid?
  • snarf54

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten snarf54 heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Reacties: 229
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

1 maart 2012, 21:31

Mijn broer heeft KPN en heeft dit dus al even.
    Als je thuis bent op je eigen netwerk dat wordt je automatisch ingelogd.
    Alleen buitenhuis heb je inlog nodig.

Wanneer je thuis bent, word je via je eigen internetverbinding van Telfort automatisch ingelogd

Vrees dus dat we toch nog moeten wachten maar aangezien het al in de FAQ staat op het web zal het niet zo lang duren denk ik...
  • aszen

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten aszen heeft ontvangen van andere leden.

Toegewijd
    Reacties: 835
    Allesweter

Allesweter

2 maart 2012, 05:37

Staat niet alleen maar in de faq maar staat ook gewoon bij de product beschrijving van Itv.
  • mazen

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten mazen heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
    Reacties: 32
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

2 maart 2012, 07:29

ben benieuwd wat webcare heeft als aantwoord :-)
    wanneer kunnren we het verwachten?
  • evdv28

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten evdv28 heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 11
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

2 maart 2012, 11:32

Alles staat als operationeel op de site van Telfort maar volgens de persoon aan de telefoon van technisch support Telfort wordt er momenteel getest met een kleine groep klanten en was hij verbaasd dat alles al op de site staat want het werkt nog zeker niet voor de massa.
    Maar bestaande en potentiele klanten gaan hier wel op reageren dus vind dit niet zo handig van Telfort...
  • abaco

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten abaco heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
    Reacties: 74
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

2 maart 2012, 12:43

Joh dat is altijd al zo geweest bij telfort. Iedereen roept maar wat!

Volgens helpdesk medewerker die ik vanochtend heb gesproken is het 5 maart beschikbaar.
  • Telfort webcare

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Telfort webcare heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 11468
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

2 maart 2012, 12:54

@All,

Vanaf aanstaande maandag is het mogelijk om gebruik te maken van de nieuwe dienst Online iTV. De informatie die eerder gegevens is door onze klantenservice is dus correct.

Aanstaande maandag zijn de applicaties te downloaden via de Appstore en op de Android Market en kunt u via uw laptop Interactieve TV bekijken. :)

Henk
  • snarf54

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten snarf54 heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

2 maart 2012, 13:19

Dat is heel goed nieuws Henk.
    Hoef ik geen digitenne op mijn pc te gebruiken...
    Zou het ook werken op een Philips TV mnet net TV dus interet ?
    Deze (2e) TV is nu verbonden met digitenne niet echt ideaal en 2 e stb is er nog niet.
  • Telfort webcare

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Telfort webcare heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

2 maart 2012, 14:52

iTV-Online zal uitsluitend werken op een tablet of een laptop/desktop.

Henk
  • snarf54

Aanjager
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

4 maart 2012, 14:19

Goede middag allen.
    daar ITV online morgen zou kunnen werken heb ik het dan goed dat ik buitenshuis inlog met de 16-cijferige code (abonnementsnummer) en de 4-cijferige pincode ?
  • snarf54

Aanjager
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

5 maart 2012, 07:50

Goede morgen
    Dienst TVOnline nog niet actief en nog niet te downloaden in Android Market.
    Nog even geduld vrees ik.
  • snarf54

Aanjager
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

5 maart 2012, 10:36

Kan melden dat nu werkt thuis en ook op kantoor.
    Echter zitten we daar achter een proxy server en krijg ik de melding dat ik niet met het netwerk verbonden ben...

App nog niet in Android Market.
  • theomer

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten theomer heeft ontvangen van andere leden.

Net begonnen
    Reacties: 3

5 maart 2012, 10:44

@snarf54

iTV Online werkt alleen als je verbonden bent met het thuisnetwerk helaas. Het zal dus niet werken op bijv. je werk, zie veelgestelde vragen iTV online:

"De mogelijkheden van Interactieve TV Online zijn afhankelijk van of u verbonden bent met uw thuisnetwerk of niet.
    Als u verbonden bent met uw thuisnetwerk kunt u tv-kijken, de tv-gids raadplegen, gemiste programma's zoeken en bekijken en video's zoeken, huren en bekijken.
    Als u niet verbonden bent met uw thuisnetwerk kunt u de tv-gids raadplegen, gemiste programma's zoeken en video's zoeken."

Ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat de optie er is om op afstand in de tv-gids opnames te plannen, want die optie is blijkbaar ook (nog) niet beschikbaar.
  • snarf54

Aanjager
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

5 maart 2012, 11:32

Mijn "fout".
    Idd ook bij zuster K*N bljkt dit zo te zijn

Thuis de 20 meest populaire zenders kijken op je tablet of laptop/pc
    Thuis en onderweg toegang tot de programmagids
    Thuis en onderweg eenvoudig overzicht van films in de Videotheek Thuis

Wel jammer.
    Hier nog link van K*N waar in een overzicht aangegeven wordt wat wel en wat niet kan.
    Opnemen starten vanaf tablet/laptop daar alleen met opnemen pakket. Nog niet leverbaar bij Telfort.
    http://www.kpn.com/prive/tv/interactieve-tv-online.htm
  • loneranger

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten loneranger heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
    Reacties: 23

5 maart 2012, 15:04

Telfort webcare schreef:

iTV-Online zal uitsluitend werken op een tablet of een laptop/desktop.

Henk

Ook op een Android smartphone? en dan streamen over DLNA naar een mediaplayer verbonden met een Flat TV die ook DLNA gecertificeerd is?
  • Telfort webcare

Moderator
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 16:26

Neen, alleen tablets worden op dit moment nog ondersteund. Streamen via DLNA is niet werkzaam hiermee.

Henk
  • loneranger

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten loneranger heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
    Reacties: 23

5 maart 2012, 17:11

Wat ook jammer is.. de Android app werkt alleen met android versie 3.1 of hoger.
    Dat betekent dat menig tablet user hier geen gebruik van kan maken omdat zij Android 2.3.X op hun tablet hebben en geen mogelijkheid hebben om te upgraden naar versie 3.1.

Bron:
    https://market.android.com/details?id=c ... le.android
  • dbaardink

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten dbaardink heeft ontvangen van andere leden.

Komt op gang
    Reacties: 9

5 maart 2012, 18:19

loneranger schreef:

Wat ook jammer is.. de Android app werkt alleen met android versie 3.1 of hoger.
    Dat betekent dat menig tablet user hier geen gebruik van kan maken omdat zij Android 2.3.X op hun tablet hebben en geen mogelijkheid hebben om te upgraden naar versie 3.1.

Bron:

Ik heb een HTC Flyer met android 3.2 en de market geeft aan dat de app niet compatible is??? waarom werkt het niet?
  • forum026
    Aanjager
    Reacties: 256
    Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 18:52

loneranger schreef:

Bron:

Bij zowel K*N als Telfort online staat in de Market als eis Android 3.1 of hoger. De K*N kan ik op mijn smartphone (Android 2.x) gewoon vinden en installeren. De K*N applicatie werkt goed op mijn foon.

Waarom weer afwijken van de K*N?
  • rvp67

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten rvp67 heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Reacties: 208
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

5 maart 2012, 18:53

Mijn Android telefoon kent geen Telfort App, mijn iPad heeft hem wel (en werkt perfect)
  • rvp67

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten rvp67 heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Reacties: 208
    Vlijmscherp

Vlijmscherp

5 maart 2012, 18:54

forum026 schreef:

Wat is nou weer dat sterretje ??!

Gewoon KPN dus.
  • pdaddy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten pdaddy heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Reacties: 191
    Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 20:24

Werkt hier niet, beeld blijft op zwart met loading als boodschap. getest met zowel firefox 10.0.2 als internet explorer 9.
  • forum026
    Aanjager
    Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 21:54

rvp67 schreef:

forum026 schreef:

Wat is nou weer dat sterretje ??!

Gewoon KPN dus.

Sterretje omdat ik dat dit ook bij ander onderwerpen zag.
    (Wist ook niet zeker hoe het volledig gebruik/noemen van ander partijen (concurrenten) gewaardeerd wordt)
  • forum026
    Aanjager
    Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 22:00

pdaddy schreef:

Werkt hier niet, beeld blijft op zwart met loading als boodschap. getest met zowel firefox 10.0.2 als internet explorer 9.

Heb je silverlight geinstalleerd en werkend (in IE9)?
  • nelly jacoba

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten nelly jacoba heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 3770
    Piekfijn

Piekfijn

Allesweter

Allesweter

Mijn Telfort

Mijn Telfort

5 maart 2012, 22:22

forum026 schreef:

Sterretje omdat ik dat dit ook bij ander onderwerpen zag.
    (Wist ook niet zeker hoe het volledig gebruik/noemen van ander partijen (concurrenten) gewaardeerd wordt)

Ze komen hier allemaal (UPC, Ziggo, Tele2, etc) probleemloos langs. En KPN is het moederbedrijf van Telfort, dus eerder een marketing dan een commerciƫle concurrent.
  • pdaddy

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten pdaddy heeft ontvangen van andere leden.

Aanjager
    Reacties: 191
    Allesweter

Allesweter

5 maart 2012, 23:16

forum026 schreef:

pdaddy schreef:

Heb je silverlight geinstalleerd en werkend (in IE9)?

Ja silverlight is up and running.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.