beantwoord

Interactieve TV op de laptop werkt niet meer

• 4 april 2018
  • 2 reacties
  • 97 keer bekeken

Reputatie 1
Interactieve TV op de laptop werkt niet meer, er wordt steeds gevraagd om in te loggen.
maar zelfs met inloggen werkt het niet meer.
Op de tablet werkt het nog steeds, maar dat is een andere app.

graag hoor ik een oplossing.
icon

Beste antwoord door Hamaga 5 april 2018, 21:16

Hallo Wieger, Bij het opstarten van de internet kwam hij vanzelf weer in de juiste modus met mijn inlog gegevens. Dus het lag niet aan een cookie. toch bedankt voor de hulp en de opties.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Hamaga, welkom terug op het forum. Als er steeds gevraagd wordt om in te loggen, dan vermoed ik dat een tijdelijk internetbestandje(cookie) niet goed verwijderd is of de boosdoener is. Je kan dit op verschillende manieren proberen op te lossen. Enerzijds door de CTRL toets en F5 toets tegelijkertijd in te drukken als je op dit pagina bent. Hiermee start je een helemaal nieuwe sessie.

Wat je anders ook nog kan proberen is je browsegeschiedenis te wissen en hierbij ook de cookies mee te verwijderen. Ik hoor graag van je of je hiermee verbetering merkt.
Reputatie 1
Hallo Wieger, Bij het opstarten van de internet kwam hij vanzelf weer in de juiste modus met mijn inlog gegevens. Dus het lag niet aan een cookie. toch bedankt voor de hulp en de opties.

Reageer