beantwoord

Interactieve tv-ontvanger geeft steeds foutmeldingen

• 13 september 2018
  • 9 reacties
  • 140 keer bekeken

Hi.
ik heb interactie tv en mijn kastje start steeds opnieuw op of heeft melding geen zender beschikbaar ook soms de melding dat hdmi er niet in zit. (Na er uit en er in doen doet ie het)
alle verbindingen gereset etc maar de oplossing is er niet.

lesley

Edit: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door GJC 13 september 2018, 09:04

Dan gok ik dat hij gewoon in zijn geheel vervangen gaat worden. Staat je klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel? Dan weten de mensen van Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.

In de tussentijd. Heb je ook de software-reset geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Het is mogelijk dat hij kapot is, maar misschien is het alleen de voedingsadapter. Heb je een vergelijkbare om mee te testen?
Nee helaas niet!
Reputatie 8
Badge +11
Dan gok ik dat hij gewoon in zijn geheel vervangen gaat worden. Staat je klantnummer en/of postcode en huisnummer in je profiel? Dan weten de mensen van Telfort meteen om welke aansluiting het gaat.

In de tussentijd. Heb je ook de software-reset geprobeerd?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Ik zal zo eens kijken over de reset, ben even bloed prikken Haha.
als het goed is staan mijn klant gegevens wel in mijn profiel.
Reputatie 8
Badge +11
Okee, we horen het wel.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi Lesley, wat lastig dat je tv-ontvanger telkens foutmeldingen geeft! Ik zie inderdaad dat je gegevens in je forumprofiel staan, top 🙂 Laat je me weten wat het resultaat van de reset is, die GJC je tipte te doen? (GJC - dankjewel!) Dat is nog belangrijk om te testen, deze reset kan bij veel verschillende problemen de oplossing zijn. Als dat geen verschil maakt, is de kans groot dat er iets aan de hand is met de ontvanger, dan help ik je verder.
Reputatie 8
Badge +9
Hi Lesley, ik heb nog geen nieuw berichtje gezien. Ik ga er vanuit dat geen bericht, goed bericht is! Laat het vooral weten als ik iets voor je kan doen 🙂
Ik had nog niet bericht omdat ik het af wilde wachten of hij na de reset een paar dagen stabiel zou blijven
Dat is hij dus niet helaas. Nog steeds de errors etc/
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen Lesley! Fijn dat je het geprobeerd hebt, alleen jammer dat de reset niet de oplossing is geweest. Dan gaan we het op een andere manier oplossen: Ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Er zitten instructies bij voor het daarna gratis retourneren van de oude tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat dat deze vage foutmeldingen oplost 🙂

Reageer