Interactieve tv online

  • 20 december 2017
  • 10 reacties
  • 113 keer bekeken

Wij hebben interactieve tv van telfort, ik heb een klacht aangegeven dat als ik tv wil kijken op mijn tablet dat het stopknop elke keer in beeld komt programma moet elke keer uploaden. Er staat best wel wat klachten op google playstore en dit wordt niet beantwoord. Zelf al een klacht ingediend maar nog steeds geen respons gekregen. Mocht telfort dit blijven doen om de klantten negeren zeg ik al mijn abonnementen op. De laatste update die ik heb geïnstalleerd is op 13 december jongstleden. Ik hoor van u. 😠

10 reacties

Wat bedoel je precies met " programma moet elke keer uploaden" dat klinkt namelijk als een buffer probleem.
Af en toe komt het wieltje in beeld, vaak wordt het beeld onscherp dan komt de stopknop weer in beeld.
Reputatie 8
Badge +18
Welke snelheid behaal je via Wifi volgens speedtest.net want het lijkt erop dat je snelheid niet voldoende is of dat de Wifi omgeving te druk is
Download 34, uploaden 38
Probeer eens met een wifi analyzer tool te achterhalen hoe druk het is in de omgeving en dan zo nodig een ander kanaal kiezen http://wifianalyzer.mobi

Wat zijn de wifi specificaties van de tablet en welk modem hebben jullie?
Ik ben rood
Hier vind je meer tips en info voor het verbeteren van je wifi.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi-snelheid-verbeteren.htm
Reputatie 8
Badge +18
De snelheid is prima dus daar kan het niet aan liggen, helaas zie ik nog geen afbeelding van de Wifi analyzer maar vermoed toch dat je ander kanaal moet kiezen voor je wifi kanaal zoals Galdor ook aangeeft
Ik neem aan dat je via de iTv app kijkt zo ja en de problemen blijven aanhouden installeer dan de app eens opnieuw
Ga ik ff doen, maar ff alles goed lezen

Reageer