beantwoord

interactieve tv motorola (2013) loopt vast op HD en af en toe beeld en geluid niet gelijk

• 10 november 2019
  • 7 reacties
  • 114 keer bekeken

Mijn motorola ontvanger (01/2013) loopt vast als je deze op HD instelt.

Daarnaast loopt ook beeld en geluid niet altijd gelijk. Door tv ontvanger in slaapstand te zetten en dan weer te activeren loopt beeld en geluid weer gelijk.

Hebben meer mensen hier last van….

Modem is software technisch update.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 11 november 2019, 20:07

Hoi @Hans de Boer, ik zie inderdaad dat het een ouder type ontvanger is. Ik heb deze dan ook voor je omgeruild. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe. Ik ben benieuwd of deze wel werkt zoals je zou verwachten. Voor nu een fijne avond gewenst. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8

Wat voor soort TV gebruik je?
Bij 4K televisies is die Motorola “te oud” om daarmee goed te kunnen samenwerken.
(Daar zijn al diverse reacties op het forum over geschreven).

In dat geval ruilt Telfort je TV-ontvanger om voor een recente TV-ontvanger (Arcadyan of Arris).

Vul zo mogelijk je forum-profiel aan in de afgeschermde velden met postcode, huisnummer,
klantummer, en op wiens naam de internet overeenkomst staat. Weet Telfort om wie het gaat.

Het is een Samsung  maar geen 4K

Het “probleem” is ontstaan bij de wijziging van regulier en HD (hoge zender nummers) naar HD standaard voor alle zenders. Vermoed dat het aan de leeftijd van ontvanger ligt...

Reputatie 8

Zou best kunnen?

Je zou de TV-ontvanger eens een keer volledig kunnen resetten en software opnieuw kunnen inladen:  https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Levert dat nog iets op?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hans de Boer, ik zie inderdaad dat het een ouder type ontvanger is. Ik heb deze dan ook voor je omgeruild. Je ontvangt binnen twee werkdagen een nieuwe. Ik ben benieuwd of deze wel werkt zoals je zou verwachten. Voor nu een fijne avond gewenst. 

Hoi @Bart - Telfort,

Nieuwe ontvanger vandaag ontvangen en aangesloten en alles werkt weer. Kan verder nog geen info geven anders dat “alles” in HD wordt weergegeven.

Wat moet ik met oude ontvanger doen?

fijne avond en bedankt

Reputatie 8

Via antwoordnummer (zonder porto) terugsturen:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm

Reputatie 8
Badge +11

Top dat het gelukt is met aansluiten en dat het werkt zoals je zou verwachten. :) 

De oude mag inderdaad terug. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend. 

Reageer