beantwoord

Interactieve TV loopt vast

• 21 september 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Goedenmiddag ik heb sinds april al af en aan problemen met mijn verbinding in mijn huis wegvallende wifi steeds tv die vast loopt en ga zo maar door nu heb ik hier meerdere monteurs bij gehad die niets konden vinden alles is al vervangen een modum is van een v10a naar v10 gegaan en toen begon mijn tv raar te doen ik heb er zelf inmiddels op aanraden van de monteur zelf een ander accespoint aangehangen om de wifi te verbeteren maar elke keer valt alles in me huis weg ik kan geen uur tv kijken of hij loopt telkens van ik wil eigelijk inmiddels wel een keer zorgeloos genieten heeft iemand een idee wat ik kan doen want ik krijg de meest rare voorstelle van de klanten service dat ik maar mijn wifi uit moet zetten voor 2 weken en dan kijken hoe de tv het doet maar dan heb ik dus het probleem dat ik geen wifi heb het kan nieg aan de grote van me huis liggen want woon op een flatje van ongeveer 60m2
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 27 september 2019, 14:55

Hoi @Joeryhissink, je topic is er op de een of andere manier tussendoor geglipt, waardoor mijn reactie zo laat is. Sorry daarvoor! Wat rot dat je zo veel problemen met je verbinding hebt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er gisteren en eergisteren een monteur bij je is geweest, klopt dat? Hoe staat het er nu voor met jouw verbinding? Ik zie dat de melding nog open staat bij de Technische Dienst. Ik kan daar een notitie achterlaten als je wilt, over hoe het nu met de verbinding gaat of als je vragen aan ze hebt. Laat je het me weten als ik iets voor je kan doorgeven?
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Joeryhissink , je hebt een V10 modem. Heb je de tv-decoder daar rechtstreeks op aangesloten met een geschikte netwerkkabel of anderszins?
Deze is daar idd rechtstreeks op aangesloten met de goeie kabels
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Joeryhissink , je zou de netwerkkabel eens op een andere gele poort van het modem kunnen steken of een andere netwerkkabel proberen, kwaliteit minimaal CAT5e.
Je zou de modem en de tv-decoder eens minimaal 30 seconden van de stroom kunnen halen.
Zet dan eerst de modem aan en wacht tot deze volledig 'op stoom' is en zet dan de decoder aan.
Je kunt ook de tv-decoder eens een fabrieksreset geven.
We proberen eerst het tv-probleem op te lossen, daarna gaan we met de WiFi aan de slag.
Ik heb deze stappen alemaal doorgelopen met de klantenservice wel 4 keer om zeker te zijn dat het niet aan die dingen lag
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Joeryhissink , dan kom ik, helaas, met de tv ook niet verder. Telfort is nu aan de bak.
We gaan eens met de Wifi aan de slag.
We richten ons eerst alleen op de modem en laat het AP er even tussen uit.
Sommige apparaten hebben er moeite mee dat de 2,4- en de 5.0-band gelijke namen hebben.
Probeer binnen de V10 de 2,4- en de 5.0-band eens verschillende namen te geven.
Om het zo simpel mogelijk te doen zet achter de bestaande WiFi-naam (SSID) 50 erachter zonder spatie, bevestig/sla op, herstart de modem en kijk dan eens hoe het gaat.
Voorbeeld: wifinaam 1234567890, maak er bij de 5-band 123456789050 van.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Joeryhissink, je topic is er op de een of andere manier tussendoor geglipt, waardoor mijn reactie zo laat is. Sorry daarvoor! Wat rot dat je zo veel problemen met je verbinding hebt.

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er gisteren en eergisteren een monteur bij je is geweest, klopt dat? Hoe staat het er nu voor met jouw verbinding? Ik zie dat de melding nog open staat bij de Technische Dienst. Ik kan daar een notitie achterlaten als je wilt, over hoe het nu met de verbinding gaat of als je vragen aan ze hebt. Laat je het me weten als ik iets voor je kan doorgeven?

Reageer