beantwoord

Interactieve tv kijken op laptop

  • 13 mei 2017
  • 8 reacties
  • 1792 keer bekeken

'U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.'

Deze opmerking krijg ik steeds, tv kijken op mijn laptop lukt dus niet. Op mijn tablet en gewone tv wel.Hoe dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Frans Cobben 24 mei 2017, 19:31

Beste Stephen, het lukt me sinds vandaag wel om op mijn pc te kijken.Fijn! Ik weet niet waar dat door komt, maar het werkt! Dank voor je reacyie, Frans
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Heb je een glasvezelabonnement van vóór 5 januari 2015..?
Dan werkt iTV-online inderdaad alleen op een tablet.
ITV-online werkt wel op het abonnement van ná genoemde datum (de zogenaamde nieuwe propositie) en ook op een DSL-verbinding (over de telefoonlijn).
Als je één van laatstgenoemde abonnementen hebt dan is er iets anders aan de hand.
Heb je een glasvezelabonnement van vóór 5 januari 2015..?
Dan werkt iTV-online inderdaad alleen op een tablet.
ITV-online werkt wel op het abonnement van ná genoemde datum (de zogenaamde nieuwe propositie) en ook op een DSL-verbinding (over de telefoonlijn).
Als je één van laatstgenoemde abonnementen hebt dan is er iets anders aan de hand.
Ik heb inderdaad een dsl-verbinding ,over de telefoonlijn, dus... Toch
dank voor je reactie
Reputatie 8
Badge +10
Er zijn momenteel 2 websites voor iTV-online voor de PC, de http en de https (secure) versie.

http://telfort.itvonline.nl
https://telfort.itvonline.nl

De eerste zou moeten werken.

P.S. lees dit relevante topic ook even...
https://forum.telfort.nl/tv-338/itv-online-werkt-niet-firefox-ie-66466
Lukt niet om http-versie te openen, hij schiet vanzelf in de https-versie, helaas!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Frans, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Lukt het inmiddels om weer naar TV op je laptop te kijken? In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen, het lukt me sinds vandaag wel om op mijn pc te kijken.Fijn! Ik weet niet waar dat door komt, maar het werkt! Dank voor je reacyie, Frans
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Frans, jammer dat de oorzaak onduidelijk is. In mijn systemen kan ik ook niet goed zien wat er precies fout ging. Ik wil je dan ook vragen om tijdig aan de bel te hangen als het probleem zich opnieuw voordoet, we zullen dan met je meekijken. Voor nu: veel kijkplezier gewenst! 🆒

Reageer