beantwoord

Interactieve tv kastje

  • 3 september 2018
  • 10 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Telfort
Het kastje voor interactieve tv reageert soms niet ook hapert hij vaak ook zie ik soms 2 rode lichtjes op de bak week geleden update gedaan blijft het zelfde

Met vriendelijke groeten
Yvonne Postma
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 3 september 2018, 20:22

Als je je verzoek plaatst tot omruilen in het daarvoor bedoelde topic krijg je een vervangende ontvanger waarop je ook Netfix kan krijgen.. Dat topic wordt regelmatig bekeken door de mensen van Telfort:
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Prima , nu kun je de link van Nelly aanklikken en dan kom je uit in het topic waar je aan kunt geven dat je graag een geschikte ontvanger wil hebben om netflx te zien
Reputatie 1
Bedankt gedaan
Reputatie 8
Badge +17
Klik op je foto en dan kom je in het menu van je gegevens daar kun je de gevraagde gegevens invullen
Reputatie 1
Bedankt weet niet goed hoe dit werkt sorry
Reputatie 8
Badge +17
@Yvonne P je kunt het beste je gegevens verwijderen in je reactie hierboven, dit kun je doen door op de 3 stipjes te klikken en dan bewerken openen en daarna via de tabbalk verwijderen.door op het x je te klikken
De bedoeling is om in je forumprofiel deze gegevens in te vullen en die kan een ander niet zien
Reputatie 1
Graag inruilen voor een andere box
Reputatie 1
Als je je verzoek plaatst tot omruilen in het daarvoor bedoelde topic krijg je een vervangende ontvanger waarop je ook Netfix kan krijgen.. Dat topic wordt regelmatig bekeken door de mensen van Telfort:https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175
Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Als je je verzoek plaatst tot omruilen in het daarvoor bedoelde topic krijg je een vervangende ontvanger waarop je ook Netfix kan krijgen.. Dat topic wordt regelmatig bekeken door de mensen van Telfort:
https://forum.telfort.nl/tv-338/hulp-bij-geen-netflix-via-meer-tv-60175

Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.
Reputatie 1
Motorola vip 1853 ts module 8gb
Bouwjaar 2012
Kabel aansluiting
8923 Am
117
Welk type ontvanger heb je?
En hoe is hij op het modem aangesloten? Met een kabel of een verbindingsset?
Als je ook je postcode en huisnummer of klantnummer plaatst in je profiel weet webcare om welke aansluiting het gaat.

Reageer