Interactieve tv ipad

• 15 april 2014
  • 8 reacties
  • 981 keer bekeken

Reputatie 1
Vanavond wederom slechte verbinding met interactieve tv. Beeld blijft voortdurend hangen.

Hebben andere hier ook last van

8 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Vanavond wederom slechte verbinding met interactieve tv. Beeld blijft voortdurend hangen.

Ik vermoed dat het erg druk is door andere netwerken in de buurt op het wifikanaal dat je gebruikt.
Je kan in de modem van kanaal wisselen en kijken of dit beter werkt.

Ja, al een paar weken last van. En het duurt merkbaar langer dan voorheen voordat het beeld verschijnt en scherp is. Relatief scherp dan. Langer dan 15 minuten tv kijken zonder dat het beeld blijft hangen zit er niet in. Geluid blijft soms wel doorspelen. In de App Store zie je niet voor niets dat elke versie een lagere beoordeling krijgt. Deze versie heeft nu een trieste 1,5 ster.
Er is niks mis met mijn WIFI. YouTube, de NPO uitzending gemist app werken probleemloos. Netflix ook, met veel scherper beeld. 
Problee geconstateerd bij de laatste versie van de Telfort app, bij twee verschillende adressen en Telfort abonnementen, en modellen iPad!  
Reputatie 1
Badge
Dit is een algemeen probleem van versie 3.2.1 voor IOS
Lees alleen maar kommer en kwel op het internet.
Het is geen wifi of netwerkprobleem. Op Android werkt het perfect.

Telfort moet het probleem onderkennen en ZSM met een nieuwe versie komen!!!

In short: tvkanaal start, en draait ca 10 seconden. Daarna bevriest beeld en gaat na 5 sec het geluid alleen maar verder.
En niet alleen Telfort natuurlijk, de KPN iTV app gebruikers hebben dezelfde klachten.
Reputatie 1
Vandaag weer geen verbinding op mijn ipad ios 7.1. Waarom kan er geen knappe service verleend worden. Krijg na een maand antwoord van Telfort we hebben geen tijd gehad om binnen 10 dagen te reageren maar komen er zo snel mogelijk op terug
Vandaag weer geen verbinding op mijn ipad ios 7.1. Waarom kan er geen knappe service verleend worden. Krijg na een maand antwoord van Telfort we hebben geen tijd gehad om binnen 10 dagen te reageren maar komen er zo snel mogelijk op terug
Heb je al reactie gehad van Telfort? Op het forum van KPN zag ik dat het probleem bij bepaalde zenders speelt.
http://forum.kpn.com/t5/Televisie/Itv-online-app-iPhone-werkt-niet-helemaal/td-p/211305

Ik heb ook het idee dat de populaire Nederlandse zenders goed werken. Bij de zenders zoals Nickolodeon, Comedy Central, Discovery Channel, MTV duurt het laden meestal iets langer en blijft het beeld vaker hangen na zo'n 5 tot 10 seconden. Geluid loopt door. Ook duurt het langer dan voorheen voordat het beeld minder blokkerig bij deze zenders, als ik het zo vergelijk met de populairdere zenders.

Geen jailbreak, nieuwe iOS versie, verschillende modellen iPads, adressen en dus Telfort abonnees.
Android versie en PC werkt zonder genoemde problemen.
De laatste twee drie dagen lijken de bovengenoemde problemen eindelijk opgelost te zijn!

Reageer