beantwoord

Interactieve TV installeren op Salora tv lukt niet

• 3 november 2018
  • 9 reacties
  • 403 keer bekeken

Reputatie 1
De tv-ontvanger heb ik netjes aan de experiabox gekoppeld en ook aan de tv met de meegeleverde HDMI-kabel. Ook heb ik de adapter in het stopcontact gedaan en achterin de tv-ontvanger, deze geeft ook groen licht. De tv geeft echter niet het startscherm voor interactieve tv, als ik naar de instellingen ga, zegt mijn tv dat internet niet actief is.

Hoe kan ik dit oplossen? Weet iemand raad?
icon

Beste antwoord door Enterprise 3 november 2018, 18:04

Heb je wel de juiste ingangsbron (HDMI 1, 2 etc) ingesteld op de TV..?
Deze kan je vinden met de 'source' knop op de afstandsbediening.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je wel de juiste ingangsbron (HDMI 1, 2 etc) ingesteld op de TV..?
Deze kan je vinden met de 'source' knop op de afstandsbediening.
Reputatie 8
Badge +7
De tv-ontvanger heb ik netjes aan de experiabox gekoppeld en ook aan de tv met de meegeleverde HDMI-kabel. Ook heb ik de adapter in het stopcontact gedaan en achterin de tv-ontvanger, deze geeft ook groen licht. De tv geeft echter niet het startscherm voor interactieve tv, als ik naar de instellingen ga, zegt mijn tv dat internet niet actief is.

Hoe kan ik dit oplossen? Weet iemand raad?

Hallo @Ineke64 ,
Heb je wel het goede HDMI-kanaal op de TV gekozen?
Internet op de tv zelf hoeft niet actief te zijn, want alles loopt via de tv-ontvanger van Telfort.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie reacties, ik ken de source knop niet, hoe ziet deze eruit?
Reputatie 8
Badge +19
Bedankt voor jullie reacties, ik ken de source knop niet, hoe ziet deze eruit?
Raadpleeg de handleiding even.
Er zijn zoveel verschillende afstandsbedieningen dat we moeilijk kunnen zeggen hoe deze eruit ziet op die van jou...
Zie hier:
https://www.kpn.com/faq/3489
Reputatie 1
Het is gelukt! ik heb nu het juiste scherm op het beeld, hartelijk dank voor jullie hulp!!
Reputatie 8
Badge +19
Het is gelukt! ik heb nu het juiste scherm op het beeld, hartelijk dank voor jullie hulp!!
Gelukkig maar..!
Veel kijkplezier...
Reputatie 1
Dank je, heel fijn!!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Ineke, welkom op het Telfort forum :)
Goed om te lezen dat het met de hulp hierboven al gelukt is om tv te kunnen kijken! Veel kijkplezier en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer