beantwoord

Interactieve tv installeren lukt niet

• 25 november 2018
  • 8 reacties
  • 197 keer bekeken

Ik probeer interactieve tv te installeren. Software downloaden gaat ok, maar na het invullen van de abonnementscode en pincode krijg ik een foutmelding. Tv-ontvanger al meerdere malen gereset. Ethernetkabel zit rechtstreeks in de experiabox. Deze ook al gereset. Hellup!

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marchien Bart 25 november 2018, 16:52

Heel apart maar ik heb in Mijn Telfort het abonnementsnummer gecheckt en deze blijkt anders dan in de e-mail! Heel bizar MAAR alles werkt nu...
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je voordien deze ontvanger ook werkend gehad en is deze ontvanger van Telfort
Hoi, het betreft een nieuwe glasvezelaansluiting en een nieuwe tv-ontvanger van telfort (Arris)
Melding na invoeren abonnemenstnummer en pincode:
FOUT 27: TECHNISCHE FOUT
Herstart de tv-ontvanger: haal de stekker uit het stopcontact en stop deze er weer in.
Blijft het probleem aanhouden? Kijk op www.foutcode.tv/27
Online inloggen bij iTV lukt ook niet: Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (403-3159)
Reputatie 8
Badge +17
Wanneer gaat je abonnement in
Heel apart maar ik heb in Mijn Telfort het abonnementsnummer gecheckt en deze blijkt anders dan in de e-mail! Heel bizar MAAR alles werkt nu...
Reputatie 8
Badge +17
Dat is inderdaad bizar maar fijn dat het nu werkt en bedankt voor de terugkoppeling
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Marchien Bart, welkom op het Forum. Je kreeg de tv niet aan de praat en wat blijkt, het abonnementsnummer kwam niet overheen met wat het moet zijn. Excuses daarvoor, dat had niet mogen gebeuren. Gelukkig heb je het aan de praat gekregen. Heel veel kijkplezier gewenst en mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.

Reageer