beantwoord

Interactieve TV hapert.

• 9 april 2016
  • 6 reacties
  • 415 keer bekeken

Onderstaande heb ik al een paar keer eerder aangegeven en tot op heden nog steeds niet opgelost door telfort. Ik begin nu langzamerhand lichtelijk geirriteerd te raken en vind een vergoeding inmiddels wel op zijn plaats. Het liefst zou ik per direct willen overstappen naar een andere aanbieder die wel televisie kan aanbieden zonder problemen.

Het televisiebeeld hapert/bevriest om de haverklap. Het probleem doet zich voor op diverse zenders en met grote (on)regelmaat. Ik heb het modem en de ontvanger allebei al diverse keren gereset. Ook heb ook een andere UTP kabel geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Het gebeurd op zowel de HD als SD zenders. Ik heb geen glasvezel maar ITV via VDSL. Ook heb ik de software van de ontvanger een aantal keren verwijderd en opnieuw ingeladen. Weet iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Stephen 11 april 2016, 15:47

Hallo benji, het is erg spijtig om je ontevredenheid over ons product te vernemen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Maak mij jouw naw-gegevens kenbaar in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Volgens je eerdere topics is het probleem steeds opgelost door webcare.

Heb je deze stappen al eens doorlopen?
En als deze niet helpen hier blijven posten.

Haal de tv ontvanger even van de stroom met de schakelaar
Na het weer inschakelen moet je de standby knop op de ontvanger indrukken
Dan kom je in een menu waar een regeltje staat software verwijderen doe dit
Als je dit gedaan hebt dan de regel terug naar fabrieksinstelling aanklikken

En je kan ook proberen of het modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen helpt.
Druk het resetknopje 20 seconden in met een pen of paperclip. Het knopje vind je op de achterkant van het modem. Geef het modem vervolgens een paar minuten de tijd om op te starten.

Modem terugzetten naar fabrieksinstellingen
Het resetten van het modem en terugzetten naar de fabrieksinstellingen zorgt ervoor dat al je wijzigingen (bijvoorbeeld de naam en het wachtwoord van je draadloos netwerk) ook weer worden teruggezet naar hun oorspronkelijke staat. Om verbinding te maken met WiFi is het nodig om het wachtwoord op sticker op je modem in te voeren. Vervolgens kun je opnieuw een persoonlijk wachtwoord instellen.
Hallo Nelly,

Hartelijk dank voor je snelle reactie. De stappen die jij in je bericht noemt heb ik al talloze keren doorlopen. Tot op heden heeft dit nog niet tot oplossing geleid. De reden dat ik nu zo laat mee kom, is omdat ziggo het (digitale) signaal nog niet heeft afgesloten en ik dus nog steeds via hen kijk. Ik kijk bijna niet via Telfort om de simpele reden dat het niet goed werkt. Ik vind het erg jammer dat ik zo veel problemen ervaar bij jullie. Met de oude Motorola ontvanger die jullie voorheen hadden heb ik nog nooit problemen gehad. Met de huidige ontvanger is het 1 groot drama.
Groet,
Ben.
Hoi,
Ik ben niet van Telfort, maar klant. Net als jij.
Het kan prima werken, dus even door de zure appel heen bijten!
Wacht even op webcare, zij lezen hier mee en helpen je verder.
Reputatie 1
Hoi Benji, hier ook al 4 maanden hetzelfde probleem, (zie mijn topic"al 3maanden haperingen").
Er zijn veel mensen die er last van hebben. Wat ik me afvraag is waarom Telfort zich van de domme houd want oplossen doen ze het probleem niet
Reputatie 8
Badge +7
Hallo benji, het is erg spijtig om je ontevredenheid over ons product te vernemen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan betekenen. Maak mij jouw naw-gegevens kenbaar in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst. Bij voorbaat dank!
Hoi Benji, hier ook al 4 maanden hetzelfde probleem, (zie mijn topic"al 3maanden haperingen").
Er zijn veel mensen die er last van hebben. Wat ik me afvraag is waarom Telfort zich van de domme houd want oplossen doen ze het probleem niet

@wagaman74:
Je kan beter een eigen topic starten.
Beter voor de starter van dit topic en voor de oplossing van je eigen problemen.
https://forum.telfort.nl/topic/new?forum_id=268