beantwoord

Interactieve tv geeft zwart beeld maar wel blauwe informatiebalk

• 21 januari 2015
  • 8 reacties
  • 2163 keer bekeken

Vanochtend is na veel moeite en drie kwartier bellen mijn modem eindelijk gaan werken. Het internet deed het en ik ging er vanuit dat de interactieve tv na de installatie het ook zou doen. Helaas geeft mijn tv zwart beeld maar kan ik als het ware wel zappen en zie ik wat er op tv moet zijn in de blauwe informatiebalk. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 22 januari 2015, 00:30

Kijk....het antwoord komt er wel...ja, die dus.. Controleer of de stekkers wel goed zitten in de decoder en in de TV. Mocht je de mogelijkheid hebben om een andere HDMI poort te kiezen op je TV probeer dat even. Daarnaast, als je toevallig een andere HDMI kabel voor handen heb is het proberen met een andere kabel een optie.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Op welke wijze is de decoder aangesloten op je TV
Via het modem die bij het hoofdstopcontact is aangeslote
Reputatie 8
Badge +16
Nee, dat bedoel ik dus niet, wat voor een kabel zit er tussen je ITV decoder en je TV
Hdmi bedoel je?
Hdmi bedoel je?
Reputatie 8
Badge +16
Kijk....het antwoord komt er wel...ja, die dus.. Controleer of de stekkers wel goed zitten in de decoder en in de TV. Mocht je de mogelijkheid hebben om een andere HDMI poort te kiezen op je TV probeer dat even. Daarnaast, als je toevallig een andere HDMI kabel voor handen heb is het proberen met een andere kabel een optie.
Reputatie 8
Badge +16
@kimberley.helthuis,

Is het gelukt aan de hand van de stappen die Tuut-Tuut heeft beschreven? Wij kijken uit naar jouw reactie. :)

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@kimberley.helthuis,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik het graag van je in een nieuw topic. Het topic gaat hierbij op slot.

@Tuut-Tuut,

Bedankt! :)

Stephen