interactieve tv en slechte klantenservice

• 30 april 2013
  • 6 reacties
  • 1676 keer bekeken

Sinds paar maanden heb ik last van mijn interactieve tv. Tv kast blijft steeds hangen dat ik niet van zenders kan veranderen en als de kast weer doet dan reageerd de kast heel snel op de toetsen.

Ik had paar keer tv kast en de modem gereset. De kast is met kabel verbonden met de modem.

Naar aanleiding van de bovengenoemde probleem had ik naar de klantenservice gebeld en ze zouden mijn nieuwste kast met nieuwe afstandbediening sturen.
Na een week had ik niets ontvangen, en vervolgens had ik email gestuurd en ik kreeg exact hetzelfde kast (motorola vip 1963) zonder afstandbediening. 

Ik heb nog steeds hetzelfde probleem en vervolgens heb ik ook geen HD zenders meer. Bij de systeeminstellingen staat optie hd aan.

Tussentijd had ik paar keer email gestuurd naar de klantenservice en het wordt er niet eens op gereageerd. Ik wil niet naar de klantenservice bellen, want als ik bel dan ben ik zeker weer paar euro's kwijt met de lange wachtijden.

Hierbij verzoek ik de webcare dit uit te zoeken dat ik weer normaal tv kan kijken.

Alvast bedankt.

6 reacties

Ik ben nog steeds niet gebeld m.b.t bovengenoemde probleem.

Misschien kan de webcare iets kan doen??
Nog steeds niks van gehoord.

Kan de webcare iets voor doen of willen ze dat ik naar de klantenservice bellen, zodat ik paar euro's armer word.
Net email ontvangen van Telfort, het wordt weer aangegeven dat ik software opnieuw moet installeren, anders moet ik naar klantenservice moeten bellen.

Probleem heb ik nog steeds. Ik ga niet meer naar de klantenservice bellen, anders ben ik weer 10 euro kwijt. 

misschien dat webcare voor  mij iets kan doen??
Reputatie 4
Badge +3
@jan010,

Erg vervelend om te lezen dat je hinder ondervindt met Interactieve TV. Ik kan een terugbelafspraak voor je inplannen, wil je mij in een privé bericht je mobiele nummer en een tijdstip wanneer je te bereiken doorgeven?

Update: Gegevens in goede orde ontvangen, er wordt contact met je opgenomen.

Henk
ik kreeg afgelopen vrijdag nieuwe afstandbediening en ik moest met nieuwe afstandbediening proberen. Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. 

Ik moest maandag gebeld worden of dat alles nog werkte. ik ben nog steeds niet gebeld.
Reputatie 4
Badge +3
@jan010,

Ik heb zojuist de desbetreffende afdeling een herinnering gestuurd om contact met je op te nemen. Het storingsonderzoek loopt inmiddels al 15 werkdagen en had mijns inziens al opgelost moeten zijn.

Zodra ik een reactie heb gekregen zal ik je dit meteen melden.

Mijn excuses voor het ongemak.

Henk

Reageer