beantwoord

Interactieve TV doet het niet, storing?

  • 30 september 2013
  • 63 reacties
  • 11843 keer bekeken

Ben best te vreden over Telfort.Maar vanochtend zie ik dat mijn televisie F12 aangeeft.
Internet doet het wel.
Hoe kan ik dit oplossen ,wie kan mij adviseren?
Alvast bedankt..

Gr Raymond
icon

Beste antwoord door Jeroen - Telfort 1 oktober 2013, 09:41

@All,

Op dit moment is er een storing v.w.b. Interactieve TV welke speelt in diverse regio's. De storing is helaas nog niet geheel verholpen, updates en een mogelijke oplossing bekijk je op de storingen en onderhoud pagina op onze website. Wij blijven werken aan een oplossing, als alternatief kan er gebruik gemaakt worden van ITV online (http://telfort.itvonline.nl/). Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Jeroen
Bekijk reactie

63 reacties

heb ik ook al
tv geeft de foutcode 12 aan internet en telefoon werken wel
Badge
Vanochtend ook last van gehad, waarschijnlijk bij Telfort\KPN een storing. Alles werk nu  weer normaal.
Hier hetzelfde (regio Noord-Limburg).. vlgns mij nog niet werkend...
Dezelfde foutmelding krijg ik ook gepresenteerd sinds vanaochtend ongeveer half 7. Internet en telefoon werken inderdaad wel.
idem dito. Klapte er bij mij vanacht om ongeveer 4 uur uit. Tot nu toe nog geen beeld. Alles al een paar keer gereset maar blijf in het opstartscherm hangen. Regio Haaglanden
ja hier ook zo vanaf die tijd
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/televisie-doet-niet-37012/

W
e kunnen er wel vanuit gaan dat er een storing is. Lig er zelf al sinds vannacht 4 uur uit.
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-interactieve-televisie-in-diverse-regios/
Badge
Moge 1 van mijn digitale ontvangers blijft een foutmelding geven f12
Heb hem al gewisseld met de andere maar hij blijft f12 aangeven heeft iemand daar ervaring mee of is mijn ontvanger overleden.
Badge
Bij mij alleen 1 ontvanger van de 2 vreemd
Reputatie 8
Badge +16
Wat denk je van:

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-interactieve-televisie-in-diverse-regios/
Hallo, ik krijg bovenstaande storing te zien en blijft in opstartmodus hangen.
Zijn er werkzaamheden? Ik woon in Yerseke (Zeeland).
ik kan televisiesignaal niet krijgen, omdat de laatste 5 uur, maar ik heb nog steeds internet. Ik moet weten wat er gaande is alstublieft
Ik heb error 12 skowing op mijn televisiescherm en ik heb de ontvanger meerdere malen opnieuw gestart en ook herstart de modem ook, maar het is nog steeds dezelfde fout
Reputatie 8
Badge +19
Op de storingspagina staat het volgende:

Storing Interactieve Televisie in diverse regio’s
Reputatie 8
Badge +16
Storing:

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-interactieve-televisie-in-diverse-regios/
Reputatie 8
Badge +16
http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-interactieve-televisie-in-diverse-regios/
Hoe gaat Telfort dit gemis compenseren? Telfort blijft al langer in gebreke, vooral het aanbieden van niet te bekijken zenders op smartphone/tablet.
Is er inmiddels al iets bekend over het oplossen van de tv-storing? Heb zelf ongeveer 2 uur geleden gebeld met de klantenservice en die konden toen niets zeggen. Zou in de loop van de middag of zelfs begin van de avond opgelost moeten zijn.
Zit inmiddels al bijna 10 uur zonder tv. Vervelend dit. Kan wel itvonline kijken maar dat hapert vanwege de traagheid van mijn pc en niet vanwege de snelheid van internet @50Mb.
Badge +1
@All,

Op dit moment is er een storing v.w.b. Interactieve TV welke speelt in diverse regio's. De storing is helaas nog niet geheel verholpen, updates en een mogelijke oplossing bekijk je op de storingen en onderhoud pagina op onze website. Wij blijven werken aan een oplossing, als alternatief kan er gebruik gemaakt worden van ITV online (http://telfort.itvonline.nl/). Mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Jeroen
Reputatie 1
Sinds vannacht, ongeveer 4uur hebben wij geen tv meer, internet doet het gewoon, modem en tv ontvanger al een paar keer opnieuw opgestart, krijg alleen de foutmelding F12te zien. Kunnen jullie zeggen wanneer dat over is?
Reputatie 8
Badge +16
Psst...


http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-interactieve-televisie-in-diverse-regios/

Kwestie van blijven volgen en rustig afwachten
Vreselijk dat dit de hele dag moet duren, mijn kleine meid mist haar baby tv en is niet te genieten nu. Toch maar weer terug naar Ziggo, dit heb ik daar nog nooit meegemaakt
Hier het zelfde probleem, na 13 uur zou je toch mogen verwachten dat het opgelost is.....
Wat meer informatie van Telfort zou wel op zijn plaats zijn.

Reageer