beantwoord

Interactieve TV doet het maximaal 3 seconde

• 16 september 2015
  • 4 reacties
  • 507 keer bekeken

Mijn interactieve TV heeft al een aantal dagen kuren dat deze maar maximaal 3 seconde werkt. Hierna blijft het beeld staan of hapert deze (beeld en geluid).

Wat ik heb geprobeerd:
- Router er 1 minuut eruit gehad
- Router reset (1 minuut lang ingehouden)
- Kabel in andere poort
- Lampjes gecontroleerd
- TV ontvanger langer dan 1 minuut uit het stopcontact gehad
- TV ontvanger opnieuw opgestart

Iemand een andere oplossing?
icon

Beste antwoord door mlok 19 september 2015, 18:05

Je snelheid is ruim voldoende, heb je nog tijd gehad om de TV ontvanger te resetten op de wijze van men vorige post?

Daarnaast om je TV Verbindingsset uit te sluiten kan je 2 dingen proberen:

- Kabel testen rechtstreeks naar het TV kastje.
of
- Firmare-update TV Verbindingsset uit voeren, indien je TV Verbindingsset (zo ongeveer) voor Februari 2015 geleverd is, plus opnieuw koppelen.
(En uiteraard rechstreeks in het stopcontact, geen apparatuur in (bij dubbelstopcontact) de stroomaansluiting ernaast.
Link naar update pagina.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Zojuist geprobeerd om de software op de TV-ontvanger te verwijderen en terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar ook dit heeft geen succes gehad.
Badge +1
Wat ik me afvraag:

- Wat is je maximale snelheid?
- Welke snelheid haal je? (Check dat vanuit je modem, ga naar het "internetadres" 192.168.1.254 of 192.168.2.254 en check de hoofdpagina".
- Bij 16MB of lager, hoeveel tv kastjes heb je? En hebben deze beide HD, 1HD en 1SD of beide SD.
- Zijn de TV kastjes bekabeld aangesloten of gaat je kabel naar een TV verbindingsset?

*Btw een reset van je TV ontvanger doe je door de wipschakelaar op de achterzijde uit en aan te switchen, vervolgens 10 maal op het knopje bovenop te drukken. Selecteer in het menu "Software verwijderen". Selectie wisselen/selecteren doe je ook met het knopje bovenop, zie instructies onderin je scherm. Dit duurt max 10-15 minuten.
Download: 31994 Kbps.
Upload: 3059 Kbps.

Heb 1 kastje en de kabel gaat naar een verbindingsset.
Badge +1
Je snelheid is ruim voldoende, heb je nog tijd gehad om de TV ontvanger te resetten op de wijze van men vorige post?

Daarnaast om je TV Verbindingsset uit te sluiten kan je 2 dingen proberen:

- Kabel testen rechtstreeks naar het TV kastje.
of
- Firmare-update TV Verbindingsset uit voeren, indien je TV Verbindingsset (zo ongeveer) voor Februari 2015 geleverd is, plus opnieuw koppelen.
(En uiteraard rechstreeks in het stopcontact, geen apparatuur in (bij dubbelstopcontact) de stroomaansluiting ernaast.
Link naar update pagina.