beantwoord

Interactieve tv dagelijks fout 303

• 28 juni 2020
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo.

Wij krijgen dagelijks de storing 303 in een blauw beeld.

Ik heb alle stekkers herhaalderlijk aangedrukt.

Ik heb zelf een kabel checker waarmee ik kan kijken of de stekkers goed aan de kabel zitten en volgens dat apparaatje zit alles goed.

De storing is altijd 2 x direct na elkaar met 2 seconden er tussen.

Daarna lijkt alles weer prima in orde.

Het heeft niets met de ontvangers te maken want die heb ik net nieuw.

Ik heb een experia box v10 modem.

Als die net zo oud is als mijn vorige ontvangers dan is het bouwjaar 2012.

Met mijn oude ontvangers bestond dit probleem overigens ook al.

Enig idee hoe dit op te lossen is?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 1 juli 2020, 12:23

Hi @wvdhoek, ik heb in dit topic nog niets van je gehoord, ik zag wel dat je Jasper in jouw andere topic gesproken hebt. Ik hoop dat je inmiddels van deze foutmeldingen af bent. Zo niet, laat het dan gerust hier weten.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @wvdhoek, wat gek dat je deze foutmelding steeds te zien krijgt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik begrijp dat je twee tv-ontvangers hebt thuis die onlangs vervangen zijn. Zo'n foutmelding kan verschillende oorzaken hebben, daarom ben ik naar een paar dingen benieuwd. 

Krijg je de foutmelding op beide tv-ontvangers te zien? Zo ja, gebeurt dit tegelijk of ook afzonderlijk van elkaar? Hoe gaat het met de internetverbinding thuis? En hoe zijn de tv- ontvangers aangesloten op de Experia Box: rechtstreeks met een internetkabel of zit hier andere (of extra) apparatuur tussen?

Ik hoor het graag van je, dan kijken we vanaf daar verder.

Reputatie 8
Badge +11

Hi @wvdhoek, ik heb in dit topic nog niets van je gehoord, ik zag wel dat je Jasper in jouw andere topic gesproken hebt. Ik hoop dat je inmiddels van deze foutmeldingen af bent. Zo niet, laat het dan gerust hier weten.

Reputatie 1

Nee tis nog niet opgelost.

Maar momenteel heb ik het een beetje druk, mijn vriendin ligt in het ziekenhuis

Reputatie 8
Badge +11

@wvdhoek Och, dat kan ik me dan goed voorstellen, veel sterkte/beterschap toegewenst. Kijk maar naar mijn vragen die ik eerder stelde zo gauw je het er aan toe hebt, dan help ik je dan graag verder.

Reageer