Interactieve tv bestellen

  • 22 februari 2012
  • 1 reactie
  • 1453 keer bekeken

Badge
Hallo,

Gisteren heb ik VDSL opgeleverd gekregen. Status in mijn Telfort voor internet is ook gewijzigd naar internet standaard. Bestelling kan dus als afgerond worden gezien.
Wil ook graag interactieve tv erbij hebben, maar moest daar mee wachten tot VDSL opgeleverd was.
Hier en bij klantenservice wel aangegeven dat ik graag ook interactieve televisie wil.
Toch is het voor mij nu nog niet mogelijk om in mijn Telfort interactieve tv te bestellen, aangezien hij aangeeft dat er al een bestelling in behandeling is.
Als de bestelling al in behandeling staat is dit natuurlijk top! Maar is dat ook zo?
Webcare had het verzoek uitgezet contact met mij op te nemen zodra VDSL is opgeleverd.
Kunt u mij vertellen of interactieve tv in bestelling staat?
Wat mij betreft mag de bedenktijd ook worden verwijderd.
Als het niet in bestelling staat kan u het dan voor mij in bestelling nemen?
Mvg,

Michel

1 reactie

Badge +7
Ik heb het nogmaals doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Er loopt op dit moment nog een taak, die waarschijnlijk morgen opgelost is. Er wordt contact met u opgenomen zodra Interactieve TV te bestellen is.

Henk

Reageer