beantwoord

interactieve tv app werkt niet meer op Ipad 1

• 23 mei 2015
  • 7 reacties
  • 1447 keer bekeken

Ik heb al een hele tijd een interactieve tv app van telfort op mijn ipad 1. Sinds kort werkt deze niet meer?
Ik krijg in het scherm het verzoek deze te updaten maar dat lukt vervolgens niet omdat mijn versie van IOS te laag is.
De oude versie van de app werkt nu echter niet meer! Ik kan dus geen tv meer kijken op mijn Ipad.
Hoe kan ik dit oplossen??
icon

Beste antwoord door Michael 26 mei 2015, 14:41

@Hennie Out,

Welkom op het forum.

iTV Online op de iPad i.c.m. iOS vereist iOS versie 6.0 of nieuwer. Welke versie draait er bij jou precies?

Michael
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Hennie Out,

Welkom op het forum.

iTV Online op de iPad i.c.m. iOS vereist iOS versie 6.0 of nieuwer. Welke versie draait er bij jou precies?

Michael
Helaas zit ik met hetzelfde probleem op mn ipad, deze werkt op IOS 9.3.5
De oude app werkte tot op 2 dagen geleden perfect, maar nu kan ik hem niet meer gebruiken.
Ook op mn oude iphone S4 werkt het nu niet meer!
Wat is de oplossing?
Bert
Reputatie 8
Badge +19
Een oplossing is er niet vrees ik.
Je reageert nu overigens in een topic van 3 jaar geleden dus de versienummers zijn inmiddels een stuk hoger.
Maar hoe dan ook, onder versie iOS 10.0 werkt de app niet meer.

https://forum.telfort.nl/tv-338/onacceptabel-dat-tv-online-op-ipad-is-geblokt-76430
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Bikebert, ik kan mij goed voorstellen dat je baalt. Je wilt graag het WK kijken en dan werkt de app niet meer vanwege een update. Dat is zeer spijtig. Daar ben ik mij heel erg bewust van. Nu ben ik ban dat ik dat zo geen oplossing voor heb zoals Enterprise ook al zegt. Het spijt me.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Bikebert goed nieuws, de oude app wordt namelijk tijdelijk teruggezet.

De reden waarom je eerst met een iPad de oude app niet meer kunt gebruiken is dat deze op nog op een oude backend draait, die binnenkort wordt uitgeschakeld. Uiteraard willen we iedereen graag van dienst zijn, maar helaas moeten er keuze gemaakt worden in technieken om ervoor te zorgen dat de tv- uitzendingen van de iTV app worden doorgegeven. We proberen hiermee een zo breed mogelijk publiek met iOS, Android, Chromecast en browsers te ondersteunen. Met de nieuwe app bieden we ondersteuning vanaf iOS 10, dit is in lijn met bijvoorbeeld Netflix. We snappen dat dit helemaal niet wenselijk is tijdens het WK. Om te zorgen dat jullie toch naar het WK kunnen kijken, kun je vanaf woensdag 20 juni de oude app weer gebruiken. Na het WK wordt het gebruik van de oude app echter weer geblokkeerd.
Bedankt voor je reactie Bart, de techniek achter een backend begrijp ik als digibeet echter niet.
In mijn beleef wereld zou het toch met de huidige technologie mogelijk moeten zijn om beide apps naast elkaar te gebruiken?!
Nu worden een hoop mensen gedupeerd en wellicht op kosten gejaagd om hun nog goed werkende apparatuur te vervangen.
Erg jammer, want hiervan worden juist mensen met een klein budget de dupe!
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Bikebert. graag gedaan. Nu begrijp ik je punt ook zeker. De gedachte is echter wel om een zo breed mogelijk publiek te kunnen voorzien van de app. De app die nu tijdelijk weer live gezet gaat worden draait nog op een ouder platform. Om de app steeds te kunnen blijven verbeteren is deze verplaatst naar een nieuw platform. Om zo de app nog beter te kunnen maken. Het is hierbij natuurlijk heel spijtig dat het voor jou niet meer werkt, dat begrijp ik goed. Excuses voor het ongemak.

Reageer