beantwoord

Interactieve TV app voor iPad en iPhone

• 5 november 2014
  • 13 reacties
  • 909 keer bekeken

Badge
Vandaag is er een update uitgekomen, gelijk gedaan. En wonder boven wonder, nog steeds geen interactieve tv op iPhone 4s en iPad. Al heel lang krijg je de melding: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Waarom lukt het Telfort niet om de interactieve tv app werkend te krijgen?
Er staat ook heel leuk bij vermeld dat je je opnames kan bekijken, nou vergeet het maar, je kan alleen een lijst met opnames bekijken.
icon

Beste antwoord door Claudiavc 30 december 2014, 19:29

Problemen met de app op de iPhone zijn er nog steeds, maar voor mij maakt dat niet uit de iPad is belangrijker. Kan nu weer als tweede tv gebruikt worden.

Modem heeft afgelopen zondag voor een paar uurtjes ergernis gezorgd ivm de wifi die het 's morgens ineens niet meer deed op de pc, terwijl iPad en iPhone geen problemen gaven en de pc voorheen ook niet. Wilde na de eerste harde reset SSID en netwerksleutel aanpassen via wifi en dat liep mis. Maar alles werkt weer naar behoren!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@Claudiavc,

Heel bijzonder! En erg vervelend dat Interactieve TV nóg niet werkt na de update.

Kun je mij vertellen welke versie van iOS er op de iPad en iPhone draait? Heb je al gekeken of er mogelijk ook een update voor iOS is?
Indien de app wel goed werkt, kun je wel opnames inplannen en bekijken.

Ik lees jouw reactie graag.

Michael
Badge
NU iOs 8 op de iPhone, op de iPad iOs 7.1.1
Meerdere updates gaven geen oplossing, zodra er een nieuwe update voor De Telfort app was heb ik het meest recente iOs op mijn iPhone gezet en gecontroleerd of de app werkte.
De opnames zijn nu wel "aanklikbaar" maar spelen niet af.
Badge
"Wij helpen je graag op dit openbare forum. Wij reageren niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op je verzonden bericht ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie."

Leuke tekst onderaan een bericht, moeten er niet twee nullen achter, binnen 300 werkdagen een reactie? We zijn al weer bijna twee weken verder....
Heel handig zo'n forum
Reputatie 8
Badge +2
NU iOs 8 op de iPhone, op de iPad iOs 7.1.1
Meerdere updates gaven geen oplossing, zodra er een nieuwe update voor De Telfort app was heb ik het meest recente iOs op mijn iPhone gezet en gecontroleerd of de app werkte.
De opnames zijn nu wel "aanklikbaar" maar spelen niet af.

Allereerst mijn excuus voor deze late reactie.
Wat vervelend dat het na al jouw gedane moeite alsnog niet werkt.

Er hangen een aantal voorwaarden aan het kunnen bekijken van opnames op mobiele apparatuur via de app. Alle informatie omtrent deze voorwaarden vind je hier.

Wil je deze doornemen en het aan mij voorleggen als dit geen duidelijkheid biedt? Indien er ergens op het iTV Online platform iets tóch niet helemaal in orde is, laat ik dat uiteraard voor jou uitzoeken en oplossen.

Ik zie je reactie tegemoet.

Michael
Badge
Die opnames niet kunnen bekijken dat vind ik minder belangrijk, wat mij al een jaar stoort is dat je geen ITV kunt kijken via iPad of iPhone. Ik heb nog een heel goedkoop Arnova ding liggen, waar alles wel op werkt. Maar met een 7" scherm word je er niet blijer van, buiten het feit dat het beeld daar verschrikkelijk hapert.
Reputatie 8
Badge +2
Die opnames niet kunnen bekijken dat vind ik minder belangrijk, wat mij al een jaar stoort is dat je geen ITV kunt kijken via iPad of iPhone. Ik heb nog een heel goedkoop Arnova ding liggen, waar alles wel op werkt. Maar met een 7" scherm word je er niet blijer van, buiten het feit dat het beeld daar verschrikkelijk hapert.
Staat er een versie hoger of lager dan 7.1.2 op de apparaten van Apple?

Michael
Badge
iphone 8.1 op ipad 7.1.1, zowel hoger en lager dus.
Reputatie 8
Badge +2
@Claudiavc,

Helder. Ik kan helaas niet garanderen dat de app goed werkt met deze twee versies.
Wat is precies het probleem als je de standaard programma's aanklikt? Worden deze wel afgespeeld? Hapert de uitzending? Wordt het even afgespeeld en stopt de uitzending dan?

Ik zie je reactie tegemoet.

Michael
Badge
Vandaag is er een update uitgekomen, gelijk gedaan. En wonder boven wonder, nog steeds geen interactieve tv op iPhone 4s en iPad. Al heel lang krijg je de melding: Deze dienst is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.
Waarom lukt het Telfort niet om de interactieve tv app werkend te krijgen?
Er staat ook heel leuk bij vermeld dat je je opnames kan bekijken, nou vergeet het maar, je kan alleen een lijst met opnames bekijken.

zoals vermeld in eerste bericht.....

En als het niet werkt bij een ander iOS dan 7.1.2 dan kun je het met je dure Apple apparaten dus wel vergeten, de updates van het iOS worden niet zonder reden gemaakt door Apple.
Badge
Hetzelfde probleem weer, inmiddels bijna 4 weken verder en nog geen reactie.

De app wordt door Telfort geblokkeerd op gejailbreakte Apple producten.
Ook al waren mijn iPad en iPhone op moment van het testen van de ITV app niet voorzien van een jailbreak, de app werkt niet. En ik ben niet de enige.
Inmiddels zijn ze beide wel voorzien van een jailbreak en is het voor de iPad gelukt om weer beeld te krijgen via de ITV app.
Reputatie 8
Badge +2
@Claudiavc,

Mijn excuus voor deze late reactie.

Het klopt dat apparaten die een jailbreak hebben gehad mogelijk niet goed werken met onze app. Maar fijn dat de iPad nu wél goed werkt. :)
Ik zie dat je een aantal keren het modem een harde reset hebt gegeven. Heb je hier een verklaring voor of deed het modem dit uit zichzelf? Wellicht is het in dit laatste geval verstandig om het modem te vervangen voor een nieuw exemplaar.

Voor de duidelijkheid, je hebt nu nog steeds dezelfde problemen op de iPhone? Met dezelfde iOS versie?

Michael
Badge
Problemen met de app op de iPhone zijn er nog steeds, maar voor mij maakt dat niet uit de iPad is belangrijker. Kan nu weer als tweede tv gebruikt worden.

Modem heeft afgelopen zondag voor een paar uurtjes ergernis gezorgd ivm de wifi die het 's morgens ineens niet meer deed op de pc, terwijl iPad en iPhone geen problemen gaven en de pc voorheen ook niet. Wilde na de eerste harde reset SSID en netwerksleutel aanpassen via wifi en dat liep mis. Maar alles werkt weer naar behoren!
Reputatie 8
Badge +2
Maar alles werkt weer naar behoren!
Fijn om te vernemen. Daar gaat het immers allemaal om!
Laat je het weten indien ik weer wat voor jou kan doen?

Je kunt al-tijd een nieuw topic aanmaken. :)

Michael