Interactieve tv App beschikking

• 15 januari 2013
  • 11 reacties
  • 3354 keer bekeken

Badge
Ik heb een telfortabo met interactieve tv. Ik heb de app op mijn iphone gezet, en kan zo dus programma's opnemen en opnamen verwijderen.

Mijn zusje heeft ook interactieve tv van Telfort. Zij heeft ook de app op haar samsung. Als zij bij ons is, en op ons wifinetwerk zit, vraagt de app om haar abonneenummer en pincode (dat klopt, doet ie bij mij ook als ik op een vreemd netwerk of op 3G zit)

Nu komt het; als zij op ons wifinetwerk zit, en inlogt met haar eigen abonneenummer en eigen pincode, kan zij ónze opnames wijzigen en wissen. Dit hoort toch niet te kunnen? 

Nu hebben we uiteraad ons wifi-netwerk beveiligd, en weten we wie er op zit, maar toch. Telfort kunnen jullie hier uitleg over geven?

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is dat andersom óók? dus, als jij bij haar bent, dat jij dan háár opnames kan wijzigen en wissen?
Badge
Is dat andersom óók? dus, als jij bij haar bent, dat jij dan háár opnames kan wijzigen en wissen?

Andersom weet ik niet, nog niet getest
Reputatie 4
Badge +3
@076Dennis,

Ik heb je vraag doorgezet voor nader onderzoek, erg apart dat jouw zusje dan de beschikking heeft over het wijzigen van jullie opnames.

Zodra ik meer informatie heb hoor je dat.

Henk
Badge
Super, ik hoor het graag!
Badge
@076Dennis,

Ik heb je vraag doorgezet voor nader onderzoek, erg apart dat jouw zusje dan de beschikking heeft over het wijzigen van jullie opnames.

Zodra ik meer informatie heb hoor je dat.

Henk

En heb je al meer informatie? 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@078Dennis,

Loopt intern nog, ben je niet vergeten! :)

Henk
Badge
@076Dennis,

Loopt intern nog, ben je niet vergeten! :)

Henk

En nu al wat bekend? Is inmiddels alweer 3 weken geleden..
Badge +1
@ Dennis076,

wat ik me afvroeg:
nadat zij is ingelogd, geeft de app dan boven haar of jouw abonneenummer aan?

Vind het trouwens appart dat de app vraagt om in te loggen. Als het de Telfort App is die verbinding heeft op het Telfort netwerk moet je automatisch inloggen (met jouw abenneegegevens, dat dan weer wel).
Badge
@ Dennis076,

wat ik me afvroeg:
nadat zij is ingelogd, geeft de app dan boven haar of jouw abonneenummer aan?

Vind het trouwens appart dat de app vraagt om in te loggen. Als het de Telfort App is die verbinding heeft op het Telfort netwerk moet je automatisch inloggen (met jouw abenneegegevens, dat dan weer wel).

Ik zou niet weten welk abonneenummer er staat, niet op gelet. Zal het volgende keer eens vragen. Over dat inloggen; iedereen die op ons wifi-netwerk zit kan dus de opnames wijzigen als ze de telfort-app hebben dus? Ook niet echt handig. Ik bedoel, ik vertrouw mn vrienden wel, maar toch raar.
Badge
@076Dennis,

Loopt intern nog, ben je niet vergeten!

Henk

En nu al wat bekend? Is inmiddels alweer 3 weken geleden..

En nu dan al wat bekend? Inmiddels 6 weken geleden! Ik zou het fijn vinden als ik wat op de hoogte gehouden wordt. Wel zo klantvriendelijk. Ik snap dat er niet 1,2,3 een oplossing/ verklaring is. Maar laat dat dan in ieder geval weten.
Badge
Inmiddels 9 weken verder.. Geen reactie, nada noppes.. Ook mn gal al op twitter gespuwd, veel reacties over dat men de service 'ook niet je van het vindt'. Maar wederom niets van Telfort.

Ik ben er klaar mee. Op het topic van een andere gebruiker over de belstatusapp werd ook niet gereageerd.. Toen ik eens belde over dat de 'zendkastjes' voor draadloze TV niet werkten werd ik doorverwezen naar het bedrijf van die 'zendkastjes', te zot voor woorden, Telfort biedt het toch aan?!

Maargoed, ik dwaal af. Ik kap er gewoon mee, en mijn vriendin ook, beide Telfort mobiel en interactieve TV. Ziggo en Vodafone, here we come.

Reageer