beantwoord

Interactieve TV

• 6 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 641 keer bekeken

Ik zet soms wel eens een filmpje op via telfort voor mijn dochter omdat er niet altijd leuke tv is voor haar op elk gewenst tijdstip... Ideaal dat ik dat bijvoorbeeld de serie van Alfred Jodokus Kwak kan opzetten voor haarm.. maar wat ik heel jammer vind is dat ik telkens na elke uitzending weer opnieuw een nieuwe moet activeren... Waarom kan dat niet automatisch zoals op YouTube... Zou handig zijn als je een aantal filmpjes kan selecteren en die kan afspelen... Zou deze feature kunnen worden toegevoegd aan de interactieve tv van Telfort ??
Groetjes Dick
icon

Beste antwoord door Michael 14 augustus 2015, 13:39

Helder. Nee, het is niet mogelijk een 'playlist' hiervoor aan te maken. De software in de ontvanger heeft niet de mogelijkheid om meerdere filmpjes achter elkaar af te spelen. Ik verwacht ook niet dat dit in de toekomst gaat komen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Dick, welkom! Een scherpe vraag vind ik dit. Ik vraag me alleen af hoe jij Alfred J. Kwak precies aanzet. Doe je dit door uitzending gemist? Of? Met wat meer handvatten kan ik duidelijker aangeven of deze optie überhaupt wel/niet mogelijk is. 🙂 Kijk uit naar je reactie.
Kiezen en kijken, kids tv, alle series. Dat klik ik aan...
Reputatie 8
Badge +2
Helder. Nee, het is niet mogelijk een 'playlist' hiervoor aan te maken. De software in de ontvanger heeft niet de mogelijkheid om meerdere filmpjes achter elkaar af te spelen. Ik verwacht ook niet dat dit in de toekomst gaat komen.

Reageer