beantwoord

interactieve tv

• 18 januari 2013
  • 7 reacties
  • 2207 keer bekeken

Ik heb gisteren een nieuw modem gehad, toen ik alles aangesloten had werkte alles.
Vandaag zette ik mijn tv aan deze gaf aan dat er een thuisnetwerk fout was, F12,
Wederom alle drie de witte kastjes, achter het modem, achter twee tv's gereset omdat het middelste groene lampje(huisje) nergens meer brand, dit advies was mij gisteren gegeven,doch niets werkt meer, geen tv boven, geen tv beneden.

HELP MIJ IN GODSNAAM!!!!!!!!!!!!!

Ik weet niet meer wat ik hier mee aanmoet.
icon

Beste antwoord door jbasomers 19 januari 2013, 12:10

Beste Kees-jan

Dit wordt een beetje lastig daar ik alleen thuis ben en de kastjes over drie verschillende kamers verspreid staan maar.........
Ik denk niet dat je de bovenstaande toevoeging hebt gelezen maar het is opgelost, tevens heb ik mijn ochtend gymnastiek voor een hele week wel gehad vanmorgen daar ik een tig aantal keren van boven naar beneden ben gehold, op de buik gelegen enz.

maar toch bedankt voor de reactie en hopende dat het goed blijft, aan mij zal het niet liggen.

J.B.A.Somers
Bekijk reactie

7 reacties

Mevrouw, mijnheer,

Heden morgen heb ik klantenservice gebeld met het verzoek om samen met mijzelf een oplossing te zoeken voor mijn probleem.
Bekabeld deed mijn tv het wel dus het moest in de draadloze Devolo kastjes (verbinding) zitten.
De draadloze kastjes (Devolo) op zich zijn te resetten middels 10 seconden of langer een klein knopje in te drukken doch dan gaan deze weer terug naar de fabrieksinstelling.
Als je dit zelfde knopje 2 tot 3 seconden indrukt reset dit kastje zichzelf zonder terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Tevens heb ik de Devolo kastjes onderling geruild wat tot resultaat gaf dat alles weer werkt ,hiep hoera!!!
Het enigste wat ik mij afvraag is: VOOR HOE LANG??

Service medewerker Tefort bedankt voor de hulp u weet in ieder geval waar u over praat.
Reputatie 8
Badge +17
Om de communicatie te herstellen kan je het knopje op de kastjes gelijktijdig 30 seconden indrukken.
Beste Kees-jan

Dit wordt een beetje lastig daar ik alleen thuis ben en de kastjes over drie verschillende kamers verspreid staan maar.........
Ik denk niet dat je de bovenstaande toevoeging hebt gelezen maar het is opgelost, tevens heb ik mijn ochtend gymnastiek voor een hele week wel gehad vanmorgen daar ik een tig aantal keren van boven naar beneden ben gehold, op de buik gelegen enz.

maar toch bedankt voor de reactie en hopende dat het goed blijft, aan mij zal het niet liggen.

J.B.A.Somers
ik heb me gister aangemeld en 2de  tv besteld voor interactief en dan word er gezegt  binne een uur kunt u gebruik make van uw 2de tv nee dus  rara hoe kan dat wat doe ik verkeerd wie?????
Badge
@jos56

Wanneer je een eigen topic opent met daarin een omschrijving van het probleem helpen we je zo snel mogelijk verder.

Jelmer
Beste mensen van Telfort ik hoop dat jullie mij nu voor eens en voor altijd kunnen helpen.
ik heb via de klanten reactie kunnen regelen dat ik een nieuw devolokastje krijg daar mijn itv het weer niet doet.
de man van klantenreacties zegt dat een bekabeling van de tv de enigste mogelijkheid is om alles probleemloos te laten werken.
Bekabeling is voor mij geen optie daar ik plavuizen en laminaat op de vloer heb liggen.

Waar zijn dan de draadloze kastjes voor? om alleen maar 85.-euro te laten betalen en dan ergens op te bergen?

Ik begin nu toch mijn geduld te verliezen, Telfort heeft mij een produkt geleverd tegen betaling dus mag ik ook verwachten dat e.e.a. goed werkt??????  
J.B.A.Somers
Reputatie 8
Badge +17
Zie: https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/draadloos-netwerk-31487/#post320105

Reageer