beantwoord

instellingen tv

• 9 april 2013
  • 3 reacties
  • 2305 keer bekeken

Goedemiddag,

wij zijn overgestapt van ziggo naar telfort alleen hebben wij zelf een hdmi kastje waarbij wij kunnen opnemen via een harde schijf aangeschaft.

de monteur die het kastje van telfort kwam aansluiten wist niet hoe dit aangesloten moest worden op ons eigen kastje.

Ik heb daarnet telefonisch contact gehad met telfort met de vraag over mijn tv instellingen echter konden zij mij vreemd genoeg niet de frequentie, s en n nummer  doorgeven.

hierbij mijn vraag aan jullie zouden jullie weten wat de frequentie code s en n nummer van telfort zijn??
icon

Beste antwoord door Henk 10 april 2013, 13:22

@Amstelveen,

Welkom op ons forum!

Interactieve TV van Telfort is enkel te gebruiken met de meegeleverde decoder, het is niet mogelijk een eigen decoder hiervoor aan te sluiten.

Henk
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Amstelveen,

Welkom op ons forum!

Interactieve TV van Telfort is enkel te gebruiken met de meegeleverde decoder, het is niet mogelijk een eigen decoder hiervoor aan te sluiten.

Henk
Henk bedankt voor je snelle reactie hier hebben we niet bij stil gestaan toen we overstapte maar ik vind dit wel heel vreemd dus is het overwegen weer waard om terug te gaan naar ziggo nogmaals bedankt gr danielle
Reputatie 8
Badge +10

wij zijn overgestapt van ziggo naar telfort alleen hebben wij zelf een hdmi kastje waarbij wij kunnen opnemen via een harde schijf aangeschaft.

En werkte dat opnemen met dat 'hdmi kastje' wel bij de Ziggo TV-ontvanger/decoder..?
Wat voor een kastje is dat dan..?
In een NAS of gangbare mediaplayer zit geen TV-tuner dus hoe kreeg je dat voor elkaar..?

Reageer