Instellen opnames

  • 2 juni 2016
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Wanneer ik een opname plan voor meerdere malen zoals een wekelijkse avond serie,
dan worden ook automatisch ongewild de herhalingen overdag opgenomen.
Dit is niet zo erg, ware het niet dat deze niet meer zijn te verwijderen zonder telkens opnieuw
het TV-modem op nieuw te moeten resetten.
Ik heb dit tot 3x toe gemeld maar helaas tot op heden zelf geen antwoord op mijn schriftelijk verzoek.
Waarschijnlijk een fout in de software of firmware van het modem wat Telfort niet weet op te lossen.
Wellicht is de vervanging van het modem een optie.
Voor alsnog zou ik fatsoenshalve een reactie moeten krijgen.
Maar helaas.
Weet iemand wat te doen ?

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hallo Opa Ab, welkom op ons forum! Die melding heb ik eerder voorbij zien komen. Ik ga hier achteraan voor jou en kom morgen met een update!
Reputatie 5
Badge +1
Hi Opa Ab, bedankt voor je geduld! Ik ben er nog niet uit wat de oplossing is, maar als je mij een privébericht stuurt met jouw postcode en huisnummer dan kijk ik wat ik verder voor je kan betekenen. Bedankt alvast!
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Opa Ab,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik had je graag verder geholpen.
Mocht je nog een vraag hebben, trek je dan aan de bel in een nieuw topic?

Hier gaat een slot op.