beantwoord

Inlogprobleem Telfort iTV app

• 14 december 2018
  • 16 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Als ik probeer in te loggen op mijn tablet (Nexus 7 2013, Android 6.0.1, app 6.2.3)
krijg ik voortdurend "Inloggegevens onjuist (403-3162).
Op mijn mobiel (Nokia 8 TA-1012, Android 9, app 6.2.3) geen enkel probleem.
icon

Beste antwoord door BenoitSvB 19 december 2018, 01:08

nog eens geprobeerd: alles doet het!
@Laws21 hoe jij het wist voordat ik het wist snap ik niets van.
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi BenoitSvB, Ik lees dat je op jouw Tablet niet kan inloggen. Je krijgt daar een inlogfout, op jouw mobiel werkt het wel. Dat is wel apart. Het gaat hier om inloggen in de app? Werkt het wel in de browser?

Je maakt echt zeker weten gebruik van de juiste gegevens? Heb je wellicht nog een screenshot van de melding? En heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Reputatie 1
Badge
Het gaat om inloggen in de ITV app.
Inloggen in de browser op de tablet geeft ook een inlogprobleem.
Absoluut zeker van de juiste gegevens:

Screenshot foutmelding:

Admin: afbeeldingen verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 1
Badge
Ook verwijderen en opnieuw installeren van de app op de tablet helpt niets.
Reputatie 1
Badge
mmm; inloggen op mijn pc met de browser gaat ook niet meer; pincode herstellen lukt ook niet (meer?):

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 2
Na het resetten van de pincode is hij niet meteen actief dit kan een half uur tot max 4 uur duren geloof ik.

Ik stel voor dat u het op een later moment nogmaals probeert.

Hoop dat dit helpt!

Ps: laat uw privé codes nooit aan anderen zien!
Of scherm deze af.
Reputatie 1
Badge
Al twee dagen voorbij; daar ligt het niet aan...Maar dank voor de suggestie.
Reputatie 1
Badge
Ik zie nu in mijn tv (witte afstandsbediening) dat de pincode op "niet actief" staat. Actief gemaakt maar moet 24 uur wachten voor ik opnieuw kan inloggen: teveel pogingen.

Ja, die privécodes... misschien moet een moderator de afbeeldingen maar verwijderen als daar misbruik van gemaakt zou kunnen worden...
Reputatie 2
Dan lijkt het erop dat het hier om een potentiele fout van de site gaat mischien dat een mod dat verder op kan pakken.

Adviseer u om uw klanten nummer toe te voegen aan uw profiel (moet beginnen met 1001 en is het nummer achter de twee letters waar u mee inlogd op de site en staat tevens in uw facturen).

Misschien kunnen zij dan inzien waar het fout gaat.

Als mijn vermoeden goed is dan heeft u wel vaker op de knop gedrukt.waardoor er meerdere codes aangemaakt zijn en voor hun zou het achterhaalbaar moeten zijn welke code juist zou moeten zijn.

Ps:heeft u al eens een andere applicatie geprobeert zoals bijvoorbeeld google chrome in plaats van internet explorer?
Reputatie 1
Badge
pincode staat in mijn tv op "actief".
Kan nu, 24 uur later, nog steeds niet inloggen voot itv-online op de itv-app; ook niet met de webbrowser op de pc.
Reputatie 1
Badge
Inmiddels wel weer de pincode met succes hersteld: de nieuwe code is zichtbaar op de tv.
Reputatie 1
Badge
Voor nieuwe pogingen om in te loggen moet ik weer 24 uur wachten
Reputatie 1
Badge
Op mijn mobiele telefoon vraagt de itv-app niet om inloggen ik kan daarmee gewoon tv kijken. Om uit t e loggen uit die app lijkt me nu niet verstandig: kan ik misschien ook daar niet meer inloggen.
Reputatie 2
Toch nog een goed einde, echter zou het nu geen kwaad kunnen lijkt me om gewoon uit te loggen uit de app of via het browser ;)

En heb toch nog het idee dat u iet wat vaak achter elkaar de pin code heeft geprobeert te wijzigen.

Er staat immers dat de pincode binnen enkele minuten actief zal zijn echter is het in de praktijk zo dat pas na minimaal een half uur gebruikt kan worden.

Tot slot: de pincode was actief maar nog niet geregistreerd waardoor er blokkades na te veel/vaak input.
Reputatie 1
Badge
Nee, geen goed einde: ook op mijn tablet wil iemand kijken; of via de pc.
Het probleem is nog precies zoals ik het in de eerste post omschreef.
Reputatie 1
Badge
nog eens geprobeerd: alles doet het!
@Laws21 hoe jij het wist voordat ik het wist snap ik niets van.
Reputatie 8
Badge +11
Goed dat het inmiddels werkt BenoitSvB. Het heeft even geduurd met wat pogingen, maar blij om te lezen dat het nu werkt. Laws21, bedankt voor je hulp.

Mocht je zo nog weer vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Reageer