beantwoord

Inlogprobleem HBO GO

• 28 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 707 keer bekeken

Badge
Sinds 2 weken heb ik een probleem met HBO op mijn tablet: bij het inloggen krijg ik nu de melding “verkeerd emailadres of wachtwoord”. En daarna het verhaal dat ik op 3 apparaten de HBO GO app kan installeren. Kennelijk wordt bij elke inlogpoging een nieuw apparaat gezien. Omdat ik niet kan inloggen, kan ik dus ook de oude apparaten niet meer ontkoppelen. Kunnen jullie mij helpen met dit probleem? Dit topic heb ik opnieuw aangemaakt omdat er op het vorige topic niet ie gereageerd.
icon

Beste antwoord door Stephen 31 oktober 2014, 18:35

@ceejee1966,

Vervelend om dit te vernemen. Ik kan de apparaten voor je ontkoppelen. Om dit te doen ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, 06-nummer en e-mailadres (die je gebruikt voor HBO GO) in een privébericht. Alvast bedankt.

Stephen
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@ceejee1966,

Vervelend om dit te vernemen. Ik kan de apparaten voor je ontkoppelen. Om dit te doen ontvang ik graag jouw NAW-gegevens, 06-nummer en e-mailadres (die je gebruikt voor HBO GO) in een privébericht. Alvast bedankt.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@ceejee1966,

Bedankt voor jouw gegevens. De apparaten zijn ontkoppeld. Laat je weten als het weer werkt?
Alvast bedankt. :)

Stephen

Reageer