Inloggen op iTV online lukt niet

• 19 augustus 2019
  • 10 reacties
  • 149 keer bekeken

Reputatie 1
Krijg het niet voor elkaar om in te loggen. Is dit omdat Telfort KPN is geworden? Abonnee nr. en pincode kloppen ook niet. Terwijl mijn tv daar wel op werkt. Help!!!!
Marian

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst

10 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @marian24 ,
Tefort is nog steeds Telfort en KPN blijft KPN, 2 verschillende providers nog steeds.
In MijnTelfort kun je de gegevens inzien c.q. opvragen.
Het aantal nullen 6 stuks is wel van belang.
Je gebruikt wel de Telfort app of site?
Reputatie 1
Ik heb abonnement nr. ingevuld voor int.act.tv om online op tablet te kijken. Dat is goed maar vul ik mijn pincode in dat gaat het fout. Dit is toch dezelfde pincode waar je bij je tv programma's ook moet inloggen? Ik heb net mijn papieren er bij gepakt en ik kan er niets anders van maken. Dus wie weet het.
Marian

Admin: tweede topic samengevoegd met lopende topic.
Kan een tijdelijke hik zijn.

Hier staat hoe je de code kan wijzigen.
Pincode wijzigen

Admin: bericht verplaatst vanuit tweede topic.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @marian24. Welkom hier op het Forum. Irritant dat het niet lukt om in te loggen. Wat @JanD zegt klopt: dit komt niet doordat Telfort en KPN op den duur samen verder gaan. Probeer je in te loggen via de iTV app of de website? Als je op een tablet online tv-kijkt, wil ik je sowieso aanraden om de iTV app te downloaden. Lukt inloggen dan wel? Anders is het goed om te tip van @nelly jacoba te proberen.
Reputatie 1
Poeh! Het is gelukt, eindelijk. Nu kijken of het op mijn laptop ook lukt. Heel erg bedankt allen.
Marian.
Reputatie 7
Badge +9
Dat is fijn, @marian24! Wat was de oplossing? ☺
Reputatie 1
Dat geloof je nooit. Er stond op mijn papieren van jullie een verkeerd cijfer ingevuld een nul i.p.v.een negen.
Daar had ik in begin ook last van met installeren en heb toen gebeld en is het goede nr. door gegeven. Dat was ik alweer vergeten. Ouderdom he.😉 Zo had ik nog wel een jaar bezig kunnen zijn. Trouwens, ik had nog een vraagje: kan je ook online tv kijken op een Smart tv? Zonder ontvanger dan hè. Zoals op je tablet.
Groetjes.
Marian
Via Telfort nog niet je kan wel vanaf de itv app met behulp van een Google chromecast naar een tv streamen.

Als ik je reactie goed begrijp zoek je iets als dit de Smart tv app
Reputatie 7
Badge +9
Dag @marian24. Ah, kijk! Dat verklaart een hoop. Kan natuurlijk gebeuren dat je dat vergeet. Je kunt het abonnementsnummer gelukkig ook altijd terugvinden in Mijn Telfort. 🙂 Betreft je andere vraag: ik zie dat @Galdor68 die al prima heeft beantwoord. Daar heb ik niets meer aan toe te voegen. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.

Reageer