beantwoord

inloggen op http://telfort.itvonline.nl lukt niet :-/

• 14 juni 2016
  • 9 reacties
  • 749 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Voorheen werkte dit zonder probleem, nu moet ik inloggen en dit lukt niet.

Door in te loggen op Mijn Telfort heb ik mijn abonneenummer gevonden, in de TV instellingen heb ik een nieuwe pincode gegenereerd maar de combo abonneenummer/pincode accepteert ie niet :-(

Zie ik iets over het hoofd? Doe ik iets fout?? Of duurt het een tijd voordat die pincode ook echt van kracht is ??

Groet, Alex
icon

Beste antwoord door intrepid2007 15 juni 2016, 09:56

Het werkt nu! Blijkbaar duurt het even voordat de nieuwe pincode ook echt actief wordt. Ik had het al een aantal keer geprobeerd gisteravond (zonder succes), ik had nog maar 2 pogingen over.

Zojuist dacht ik, ik probeer het nog een keer..

Dus voor alle gebruikers die hun pincode veranderen en verwachten _meteen_ te kunnen kijken naar https://telfort.itvonline.nl:
je zult even geduld moeten hebben voordat de nieuwe pincode actief is.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
En als je via de tv ontvanger gaat kijken moet je dan naast je abonnementsnummer ook je nieuwe of nog de oude pincode invoeren

Welke browser gebruik bij tv online
Reputatie 1
Badge
de tv ontvanger werkt nog steeds, voor het uit- en aanzetten had de pincode aanpassing blijkbaar geen gevolgen 😕 Ik had juist de pincode gewijzigd omdat ik de oude niet meer had.

Qua browser gebruik ik Chrome en Firefox naast elkaar, bij beide moest moest ik expliciet inloggen. ik kon me niet herinneren dat ik dit vroeger deed... De Telfort app doet het wel gewoon (zonder inloggen)

En als je via de tv ontvanger gaat kijken moet je dan naast je abonnementsnummer ook je nieuwe of nog de oude pincode invoeren

Welke browser gebruik bij tv online
Reputatie 8
Badge +19
[...]bij beide moest moest ik expliciet inloggen. ik kon me niet herinneren dat ik dit vroeger deed... De Telfort app doet het wel gewoon (zonder inloggen)

Klopt... probleem speelt bij veel (alle..?) abonnees en is inmiddels gemeld aan Telfort.
Reputatie 1
Badge
Hoi Enterprise,

dank je voor je reactie.

Dat veel/alle abonnees nu opeens moeten inloggen, dat wist ik niet...
Maar bij mij lukt het inloggen ook niet, is dit ook het geval bij andere abonnees?

[...]bij beide moest moest ik expliciet inloggen. ik kon me niet herinneren dat ik dit vroeger deed... De Telfort app doet het wel gewoon (zonder inloggen)

Klopt... probleem speelt bij veel (alle..?) abonnees en is inmiddels gemeld aan Telfort.
Reputatie 8
Badge +19
Hoi Enterprise,

dank je voor je reactie.

Maar bij mij lukt het inloggen ook niet, is dit ook het geval bij andere abonnees?

Niet dat ik weet, het inloggen op zich is geen probleem bij mij hier...
Er gaat vermoedelijk bij jou iets niet goed met het wijzigen cq. accepteren van de nieuwe pincode.
Dit kan Telfort webcare wellicht voor je nakijken en oplossen.
Zij lezen mee en zullen naar verwachting spoedig reageren.
Reputatie 1
Badge
Ik wacht het even af totdat ik iets hoor van ze, dank je.

Hoi Enterprise,

dank je voor je reactie.

Niet dat ik weet, het inloggen op zich is geen probleem bij mij hier...
Er gaat vermoedelijk bij jou iets niet goed met het wijzigen cq. accepteren van de nieuwe pincode.
Dit kan Telfort webcare wellicht voor je nakijken en oplossen.
Zij lezen mee en zullen naar verwachting spoedig reageren.
Reputatie 1
Badge
Het werkt nu! Blijkbaar duurt het even voordat de nieuwe pincode ook echt actief wordt. Ik had het al een aantal keer geprobeerd gisteravond (zonder succes), ik had nog maar 2 pogingen over.

Zojuist dacht ik, ik probeer het nog een keer..

Dus voor alle gebruikers die hun pincode veranderen en verwachten _meteen_ te kunnen kijken naar https://telfort.itvonline.nl:
je zult even geduld moeten hebben voordat de nieuwe pincode actief is.
Reputatie 8
Badge +19
Fijn dat het weer werkt en uiteraard bedankt voor je snelle terugkoppeling..! 😃
Reputatie 8
Badge +16
Hallo intrepid2007, wat vervelend dat je niet kunt inloggen. Ik zie in het systeem geen pincode reset. Wellicht is de oude pincode nog van toepassing. Kun je mij ter controle je gebruikersnaam en geboortedatum kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst maak ik je dan je oude pincode kenbaar.