beantwoord

Inloggen op de iTV App

• 15 juni 2016
  • 8 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 1
Ik zit rustig itv via de app te kijken op mijn ipad. Plotseling krijg ik een zwart scherm. Na een poging opnieuw de itv app te openen wordt er gevraagd naar een abb nummer en een pincode. Verbazingwekkend genoeg kan ik ook op de laptop geen live tv meer kijken.

Telfort wat is er aan de hand met jullie diensten
icon

Beste antwoord door Michael 21 juni 2016, 11:38

Hoi Jerros!

Dat is goed nieuws! Goed om te vernemen dat het weer werkt. Mocht je nog problemen ervaren: ik heb hier inmiddels een topic voor aangemaakt.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Zou een storing kunnen zijn en als je weer inlogt met abonneenummer en pincode zou het gewoon weer moeten werken
Reputatie 1
Helaas is dat niet mogelijk heb ik geprobeerd kunt je abb nummer niet invullen. Echt dramatisch dat het weer niet werkt
Reputatie 8
Badge +18
Speelt het probleem nog steeds en zo ja dan moet je wachten totdat webcare Telfort dit topic oppakt
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jerros,

Vreemd dat je ineens naar een zwart scherm moet kijken. Er zijn geen problemen bekend met de app. Zou je eens willen proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Het zou dan na weer moeten werken. Mocht dit geen effect hebben, probeer het dan eens op een ander toestel.

Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 1
Hallo Michael,

Ik heb de app verwijderd en er opnieuw opgezet.
Het probleem blijft dienst is tijdelijk niet beschikbaar dit is al het geval sinds gisteravond.
Bij inloggen is alles leeg en kun je niets invullen.

Ik snap er niets van op de laptop werkt het al twee weken niet meer.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Jerros,

Hier werkt het wel! Het moet dus een lokaal probleem zijn. Kun je aangeven of het wel lukt in Internet Explorer via http://telfort.itvonline.nl/? Ben erg benieuwd naar het resultaat.
Reputatie 1
Michael,

Het werkt in middels weer krijg vraagt nu wel om een code voor het kinderslot. Maar het werkt weer.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jerros!

Dat is goed nieuws! Goed om te vernemen dat het weer werkt. Mocht je nog problemen ervaren: ik heb hier inmiddels een topic voor aangemaakt.

Reageer