beantwoord

Inloggen ITV online

• 30 juni 2016
  • 1 reactie
  • 1006 keer bekeken

Sinds weken is kijken naar ITV op de laptop niet meer mogelijk.
Verscheidene mail gestuurd maar krijg steeds het antwoord dat het probleem bekend is en dat er aan gewerkt wordt.
Dit duurt al weken zonder dat een oplossing in zicht lijkt te zijn. Een bewijs van onvermogen van de ICTers?
Vandaag weer een mailtje gehad dat er nog steeds aan gewerkt wordt en ik zo nodig maandelijks per sms of mail op de hoogte zal worden gehouden.
Dit biedt weinig hoop voor de nabije toekomst waarin nu veel voetbal, straks de tour en later de Olympische spelen. Zou niet voor mogen komen!!
icon

Beste antwoord door Michael 5 juli 2016, 11:44

Hi JVrijsen,

Welkom op het forum van Telfort. Helaas kan ik bevestigen dat we al enige tijd kampen met problemen met iTV Online. Er zijn vermoedens over de mogelijke oorzaak maar dit kan nog niet worden bevestigd. Het is in ieder geval bekend dat niet elke gebruiker hier last van heeft. Dit maakt het onderzoek alleen maar lastiger.

Ik moet je dan ook teleurstellen. Zodra er meer bekend wordt, zullen we dit mededelen.

Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hi JVrijsen,

Welkom op het forum van Telfort. Helaas kan ik bevestigen dat we al enige tijd kampen met problemen met iTV Online. Er zijn vermoedens over de mogelijke oorzaak maar dit kan nog niet worden bevestigd. Het is in ieder geval bekend dat niet elke gebruiker hier last van heeft. Dit maakt het onderzoek alleen maar lastiger.

Ik moet je dan ook teleurstellen. Zodra er meer bekend wordt, zullen we dit mededelen.

Mijn oprechte excuses voor dit ongemak.