beantwoord

Inloggen ITV app na update naar Android Pie

• 2 januari 2019
  • 5 reacties
  • 243 keer bekeken

Sinds ik mijn telefoon heb geupdate naar Android Pie werkt de Telfort interactieve TV app niet. Bij registreren krijg ik: Inloggen mislukt. Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (403-3000).

Bij vorige Android upgrades duurde het ook maanden voordat de app daarop werkte. Heeft iemand het al werkend, of moet ik voorlopig gebruik maken van telfort.interactievetv.nl

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 januari 2019, 12:12

Hoi martinknl, wat balen dat je sinds de update van Android niet meer kan inloggen in de app. Dat is wel apart, het zou gewoon moeten werken, alleen diet is niet het geval. Hoe kan dat?

Heb je de tips van GJC al geprobeerd? Het WiFi netwerk eens vergeten en opnieuw instellen? Op speelt het probleem ook als je via mobiele data probeert te kijken? Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi martinknl, wat balen dat je sinds de update van Android niet meer kan inloggen in de app. Dat is wel apart, het zou gewoon moeten werken, alleen diet is niet het geval. Hoe kan dat?

Heb je de tips van GJC al geprobeerd? Het WiFi netwerk eens vergeten en opnieuw instellen? Op speelt het probleem ook als je via mobiele data probeert te kijken? Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Ik hoor het graag.
Alles al geprobeerd. Ik ben nu zelf maar in de foutlogging gedoken en daar zie ik:
DeviceID: Generating new deviceID for username: 2000000xxxxxxx
/vendor/bin/hw/android.hardware.keymaster@3.0-service: Digest 1 requested but not supported by KM1 hal
/vendor/bin/hw/android.hardware.keymaster@3.0-service: Digest 1 requested but not supported by KM1 hal
KeyStore: KeyStore exception
Een ander android device van mij met Pie geeft geen problemen. In onderstaande thread zie ik ook iemand die devices met en zonder problemen heeft.
https://forum.telfort.nl/tv-338/foutcode-403-3000-bij-inloggen-op-de-itv-app-78642
Reputatie 8
Badge +11
Het blijft een erg vreemd verhaal. Ik begrijp dat je meerdere devices hebt die werken met Android Pie. Op een apparaat werkt het wel, de andere niet. Verder zit er geen verschil? Heb je voor mij nog het type device en de versie van de app? Dan ga ik het verder laten onderzoeken.
Reputatie 8
Badge +11
Ik draai ook Pie en hier werkt het prima. Ook heb ik na de update naar Pie niet opnieuw hoeven inloggen.
Om maar wat te verzinnen: werkt het buiten je wifi-netwerk wel? Zo ja, misschien je netwerk eens vergeten en daar opnieuw op inloggen?
Is dit de definitieve Pie versie of zoals bij sommige huawei modellen een testversie.

Reageer