beantwoord

Inleveren extra interactieve ontvanger

• 7 februari 2020
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Goedendag, ik probeer in MijnTelfort in de item extra’s een interactieve ontvanger op te zeggen. Dit lukt niet. Erger nog mijn bestaande abonnement zou niet te wijzigen zijn door recente wijzigingen??? Ik heb niets gewijzigd het laatste jaar, zeker vanaf  minstens 1-1-2018. Zijn dit al overzet naar KPN perikelen ??

Gaarne een bericht hoe ik die extra ontvanger kan opzeggen en deze zsm van mijn factuur verdwijnt.

met vriendelijke groet, ERwtje

icon

Beste antwoord door Erwtje 12 februari 2020, 21:56

Hallo Natasja,

Het verwarrende was dat ik geen veranderingen had gedaan zeker het laatste jaar. Het bleek een probleem met jullie site want de volgende dag kon ik alles goed uitlezen wat betreft ons abonnement en was die “blokkering” weg. Zo kon ik dus de interactieve ontvanger toch nog opzeggen. Helaas had ik nog geen tyd gehad te reageren op je bericht. De opgezegde ontvanger is inmiddels naar het door jullie opgegeven retouradres gezonden.  

mvg Erwtje

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Zie je bij extra's de tv ontvangers ook staan als je rechts klikt op de rode buton b.v.als je 2 hebt die je dan kunt wijzigen naar 1 tv ontvanger en vervolgens op bevestigen klikken.

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Erwtje. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het niet lukt om je extra tv-ontvanger op te zeggen via Mijn Telfort. Nu begrijp ik dat je de melding krijgt dat je de wijziging niet kunt doorvoeren, wegens een recente wijziging. Het kan zo zijn dat de laatste wijziging van je abonnement systeemtechnisch niet volledig is afgerond, waardoor die nog in de weg zit. Als ik je abonnement erbij pak, zie ik dat het inmiddels is gelukt om je derde tv-ontvanger op te zeggen. Klopt dat? Stuur je deze naar ons terug? :slight_smile:  Op deze pagina lees je hoe je je apparatuur kunt terugsturen.

Reputatie 1
Badge

Hallo Natasja,

Het verwarrende was dat ik geen veranderingen had gedaan zeker het laatste jaar. Het bleek een probleem met jullie site want de volgende dag kon ik alles goed uitlezen wat betreft ons abonnement en was die “blokkering” weg. Zo kon ik dus de interactieve ontvanger toch nog opzeggen. Helaas had ik nog geen tyd gehad te reageren op je bericht. De opgezegde ontvanger is inmiddels naar het door jullie opgegeven retouradres gezonden.  

mvg Erwtje

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Erwtje. Er waren vorige week inderdaad wat issues met Mijn Telfort, waardoor je de extra opties in Mijn Telfort niet kon bestellen of opzeggen. Fijn dat het inmiddels is gelukt om de extra tv-ontvanger op te zeggen. Je weet me te vinden als je toch nog ergens vragen over hebt. 

Reputatie 1
Badge

👍

Reageer