Ingeplande opnames worden niet opgenomen

• 11 januari 2015
  • 11 reacties
  • 328 keer bekeken

Badge +2
Ingeplande opnames worden in ieder geval sinds gisteren niet meer opgenomen, het gaat hierbij o.a. om The Hobbit op SBS6, verder heb ik vanavond andere opnames proberen te maken om het te testen, maar ze komen gewoon niet in de lijst. Nadat het programma is afgelopen staat er niets nieuws in de lijst.
Bij het instellen van de opname komt er bij de lijst in de gids een groene R te staan, waardoor hij opgenomen zou moeten wrden, maar het gebeurt gewoon niet
De series die al ingepland staan, en ik opneem gaan echter wel gewoon door.

De laatste 'gelukte' opname is van 5-1 muv series. Daarna is het niet meer gelukt. Is daar een reden voor? Ze staan zowel online (ITV online) als offline via STB niet beschikbaar. HD of SD maakt niet uit

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 8
Badge +10
https://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Storingen-en-Onderhoud/Mededelingen/Storing-Interactieve-TV-1.htm
Badge +2
Dit gaat niet om een opname op 4 of 5 januari. Verder hebben we geen foutmeldingen bij de opnames, of tijdens het opnemen. Dat issue lijkt er dus niet -helemaal- mee te maken te hebben.
Reputatie 8
Badge +2
@Gaiajohan,

Da's vervelend! Zojuist heb ik voor jou een aanpassing gedaan op het platform. Ik verwacht dat het probleem opgelost is nadat je het abonnementsnummer en de pincode opnieuw opgegeven hebt. Helaas kan ik gemiste opnames niet meer terug toveren, dus heb je dus helaas gemist.

Laat je weten wat je ervan vindt?

Michael
Ook ik heb regelmatig dit probleem. En wanneer ik de ontvanger dan terug zet naar fabrieksinstellingen staan de opnames er weer!
Ik heb constant dat probleem . Lees even mee
Reputatie 8
Badge +2
@VossyNL, @sjanie,

Da's heel bijzonder. Ik zal dezelfde actie bij jullie uitvoeren. Laten jullie weten of het daarna beter functioneert?
Ik ben erg benieuwd.

Michael
Reputatie 3
Badge +2
Ik mis sinds die opname problemen ineens veel eerder opgenomen programma's !!
ook opnames van zo'n 6-8 maanden geleden .
Een tijdje geleden is mijn STB -Arcadyan ontkoppeld en toen kwamen "verdwenen"opnames spontaan weer terug en waren
ook afspeelbaar.

dus als het kan / mag graag ook bij mij de ontvanger ontkoppelen
Ik hoor het hel
alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +2
@sheepxp,

Heel bijzonder! Ik heb beide ontvangers zojuist voor jou ontkoppeld. Laat je weten wat hieruit komt?

Michael
Reputatie 3
Badge +2
@ Michael

Hallo Michael hier heeft er nog geen ontkoppeling plaatsgevonden,
Alleen de Arcadyan HMB2260 is in gebruik en er is nog geen "aanmeldscherm " gekomen.

Het heeft geen haast ,

Groet
S
Reputatie 3
Badge +2
@ Michael

De ontkoppeling heeft plaats gevonden tijdens het kijken van "wie is de Mol " , vast een actie van de Mol denken wij !!!

Na het opnieuw activeren (en software verwijderen uitgevoerd te hebben) zijn de verdwenen opnames niet terug te vinden.
Ben ze dus "zomaar" kwijt.
Voordat de laatste Menu update van een maand of 2-3 geleden was uitgevoerd lukte de truc van verdwenen opnames wel
door het loskoppelen van de STB..
voor mij is dit onderwerp nu afgesloten.
Nog bedankt voor je actie
Reputatie 8
Badge +2
@ Michael

De ontkoppeling heeft plaats gevonden tijdens het kijken van "wie is de Mol " , vast een actie van de Mol denken wij !!!

Na het opnieuw activeren (en software verwijderen uitgevoerd te hebben) zijn de verdwenen opnames niet terug te vinden.
Ben ze dus "zomaar" kwijt.
Voordat de laatste Menu update van een maand of 2-3 geleden was uitgevoerd lukte de truc van verdwenen opnames wel
door het loskoppelen van de STB..
voor mij is dit onderwerp nu afgesloten.
Nog bedankt voor je actie

Prima. Heel bijzonder dat de opnames niet terugkomen.
Indien deze daadwerkelijk 'weg' zijn, kan ik deze niet terug toveren helaas. :(

Michael