beantwoord

Ineens weer kosten voor Digitenne

  • 23 maart 2016
  • 3 reacties
  • 191 keer bekeken

Wij krijgen sinds januari ineens weer aankondigingen van KPN dat ze geld gaan incasseren voor Digitenne. Wij hebben al jaren Interactieve TV van Telfort en dit zou in het pakket moeten zitten dat er geen kosten zijn voor Digitenne.
KPN gebeld maar zij kunnen mij niet helpen en verwijst naar Telfort. Telfort klantenservice gebeld maar die geven aan dat het aan KPN ligt.
Deze maand krijg ik ineens een factuur met daarop een korting van 4,- maar het restant zal dan geïncasseerd worden.
Hoe kan ik dit nou weer goed krijgen want telefonisch met de klantservice van KPN en Telfort lukt het niet?!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 23 maart 2016, 18:00

Daar is een speciaal webcare topic voor aangemaakt.
Post daar je klacht, pakt webcare het op.
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/betaal-steeds-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Bekijk reactie

3 reacties

Daar is een speciaal webcare topic voor aangemaakt.
Post daar je klacht, pakt webcare het op.
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/betaal-steeds-abonnementskosten-voor-digitenne-55236
Dank je wel!
Geen dank, graag gedaan. 🙂

Reageer