beantwoord

Ik zie de opname optie niet in mijn TV ontvanger

  • 5 maart 2018
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Waarom kan ik wel programma's opnemen vanaf de Telfort app, maar niet vanaf de tv?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 15:37

Hoi Ed_win, het opnamepakket staat aan zie ik. Heb je de tip van Enterprise doorlopen om je TV ontvanger te resetten? Zo ja, zie je nu wel de opname optie terug in je ontvanger?

@Enterprise, dankjewel! 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Wat lukt er niet... krijg je geen opnamemenu te zien of gaat er iets anders mis..?
Hoi Enterprise, ik zie geen opnamemenu.Wat lukt er niet... krijg je geen opnamemenu te zien of gaat er iets anders mis..?
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Enterprise, ik zie geen opnamemenu.Wat lukt er niet... krijg je geen opnamemenu te zien of gaat er iets anders mis..?
Je hebt wel een abonnement op het opnemen-pakket neem ik aan..?
Dit zit niet in het basispakket.

Zo ja, zet de TV-ontvanger even uit- en weer aan.
Helpt dit niet reset de ontvanger dan volgens onderstaande aanwijzingen.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Ed_win, het opnamepakket staat aan zie ik. Heb je de tip van Enterprise doorlopen om je TV ontvanger te resetten? Zo ja, zie je nu wel de opname optie terug in je ontvanger?

@Enterprise, dankjewel! 🙂

Reageer