beantwoord

Ik mis de button "Service en ondersteuning"

• 20 mei 2015
  • 12 reacties
  • 818 keer bekeken

Badge
Tja, als je ondertussen al uren met Telfort (call center) aan de telefoon hebt gehangen over een slechte verbinding dat moet dat wel een plek krijgen. Even stoom afblazen zou mooi zijn.

Of is er een mogelijkheid dat ik contact krijg met wat lagen hoger in de organisatie.

Volgens mij heb ik met alle mensen die ik aan de lijn heb gehad wel alle handboeken en protocollen doorlopen, dus geen zin om weer vanaf pagina 1 te beginnen. Dat lost het probleem niet op..
icon

Beste antwoord door GroenAlkmaar 2 juni 2015, 15:42

Hoi Stephen,

Tot op heden geen storing meer gehad:D. Gisteravond expres alleen maar de tv aan gehad op een reguliere zender. Dus lijkt opgelost.

Wat ik nu ga doen is de extra router aansluiten, zoals eerder ook al was gedaan, en goed was bevonden door de mannen die zijn komen kijken. Even kijken of dit nog wat verstoring oplevert.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Welkom op het forum!

Hier mag je je gerust je stoom afblazen als dit helpt. :)
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Je ervaart problemen met je TV-ontvanger in de woonkamer klopt dit?
Heeft Guidion jou inmiddels teruggebeld? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Badge
@GroenAlkmaar,

Welkom op het forum!

Hier mag je je gerust je stoom afblazen als dit helpt. :)
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Je ervaart problemen met je TV-ontvanger in de woonkamer klopt dit?
Heeft Guidion jou inmiddels teruggebeld? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen

Hoi Stephen,

Ja, er is een afspraak gepland voor aankomende donderdag. Hoop dat nu duidelijk is wat er moet gebeuren. Krijg namelijk de indruk dat ik, elke keer als ik iemand anders spreek, je het verhaal weer helemaal opnieuw moet vertellen en aangeven waar, volgens mij het probleem zit. Helaas komen ze dan allemaal (ja echt allemaal) met een andere oplossing.

Het zou zo mooi zijn dat iemand hier de leiding in neemt en zegt: deze stappen gaan we ondernemen, binnen deze tijd, en dan is op moment X alles gedaan om het probleem op te lossen. En dat we niet weer beginnen met resetten of updaten.
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

De gesprekken worden gelogd dus het probleem is bekend. Ik verneem graag van je hoe het donderdag is verlopen. Ik hou het voor je in de gaten en je kunt me in de tussentijd gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Stephen
Badge
@GroenAlkmaar,

De gesprekken worden gelogd dus het probleem is bekend. Ik verneem graag van je hoe het donderdag is verlopen. Ik hou het voor je in de gaten en je kunt me in de tussentijd gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Stephen

Beste...

Uiteindelijk vandaag een monteur / techneut van Guidion langs gehad.Deze moest zich eerst door mij laten vertellen wat de problemen waren, vervolgens heeft hij met jullie (neem ik aan) gebeld om te vragen wat er was gebeurt en wat er moest gebeuren (aardige vent overigens hoor..). En ja hoor de adl kabel weer vervangen (ik heb er nu weer genoeg op voorraad). Vervolgens tv ontvangers gewisseld want dat was vandaag nog niet gebeurt. Extra aangesloten modem losgekoppeld van Telfort modem (kan probleem veroorzaken, al dachten zijn voorgangers daar anders over).

Dat waren de handelingen op locatie, verder kon hij niets voor mij betekenen. Wel wordt er nu mijn lijn gemonitord voor twee hele dagen (!!), was nog nooit eerder gebeurt volgens deze monteur en verbaasde hem, en mij ook want is al eerder benoemd en volgens mij ook toegezegd. Maar goed, weet twee dagen wachten en mogelijk hoor ik hier nog iets van. Blijft de lijn oranje of wordt deze groen (wat denk je zelf..)

Ik ga er vanuit dat ik na deze twee dagen wordt gebeld en dat ik dan hoor dat we nog op oranje zitten en dat jullie dan het echte probleem gaan oplossen, de lijn van de KPN. Maar goed dat roep ik nog maar sinds Kerst vorig jaar.

Onbegrijpelijk dat je als klant dan nog blijft hangen bij zo'n leverancier...
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Bedankt voor de terugkoppeling! Het is nu dus even afwachten deze twee dagen zodat er meer bekend wordt.
Zoals aangegeven hou ik het voor je in de gaten.

Stephen
Badge
Verbaasd en verrast dat ik vandaag ook nog gebeld ben door de KPN en dat zij aankomende zaterdagmiddag bij mij langskomen en de lijn gaan checken. Benieuwd of hiermee de werkelijke oorzaak wordt gevonden.
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Bedankt voor het melden. Laat je zaterdag even weten hoe het is afgelopen? Alvast bedankt!

Stephen
Badge
En dan bedenk je weer dat ik nog even moest reageren op het forum. Ik werd er op gewezen doordat mijn radio (lees tv-ontvanger) weer uitviel. Geheel zonder reden geen geluid meer uit te krijgen. Dus toch maar weer de ontvanger met het schakelaartje achter het apparaat uit en weer aangezet. Nu werkt het weer. Het is dus nog niet verholpen.

Dan nog even over afgelopen zaterdag toen de KPN langs kwam. Bij binnenkomst gaf hij mij al aan dat de lijn van de KPN goed is tot aan het isra punt. Helemaal zuiver volgens deze man. Hiervoor hoefde hij, in principe, niet eens binnen te zijn maar heeft uiteraard nog wel even gekeken naar de aansluiting binnen. Hij heeft nog even gekeken hoe de modem verder is aangesloten mag zag ook geen gekke dingen. Wel heb ik, op zijn advies, alle aangesloten apparaten, opladers, etc gecheckt op extra veel warmte afstoot welke mogelijk verstoringen kunnen opleveren. Dus de kast maar weer eens opzij geschoven om er goed bij te kunnen. Hij verwees mij weer naar Telfort. Hoera, we zijn weer bij het punt waar we manden geleden gestart zijn. En nu beste meneer of mevrouw Telfort?

Ik zie het nieuwe voorstel wel tegemoet met de bloemen en de compensatie voor alle irritatie tot op heden;)
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Bedankt voor het reageren. Wat vervelend dat het probleem nog niet is opgelost. Ik zie dat er een nieuw ticket is aangemaakt en dat het probleem verder wordt onderzocht. Ik blijf de ontwikkelingen voor je volgen in de tussentijd en breng je op de hoogte zodra er weer een update beschikbaar is. Excuses voor het ongemak.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Ervaar je nog steeds een slechte verbinding? Ik heb zojuist in het systeem gekeken en zie dat deze stabiel is.
In afwachting van jouw reactie.

Stephen
Badge
Hoi Stephen,

Tot op heden geen storing meer gehad:D. Gisteravond expres alleen maar de tv aan gehad op een reguliere zender. Dus lijkt opgelost.

Wat ik nu ga doen is de extra router aansluiten, zoals eerder ook al was gedaan, en goed was bevonden door de mannen die zijn komen kijken. Even kijken of dit nog wat verstoring oplevert.
Reputatie 8
Badge +16
@GroenAlkmaar,

Bedankt voor het melden. Hopelijk behoren de storingen nu tot het verleden. :D
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je.

Stephen