beantwoord

Ik mis bij Videoland de verder kijk functie

• 5 maart 2018
  • 10 reacties
  • 2195 keer bekeken

Ik mis de functie "verder kijken " bij videoland via telfort.
Aangezien ik verschillende series volg. Ben ik elke keer kwijt welke aflevering ik nou was gebleven.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 15 maart 2018, 13:25

Hoi kittykatje67, mijn collega's hebben een reactie gegeven. De optie staat op de wensenlijst, maar zal niet op korte termijn worden uitgerold.
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hallo kittykatje67, je geeft aan dat de verder kijken optie mist bij Videoland. Merk je dit vooral als je schakelt tussen uitzendingen of merk je dit bij iedere serie die je volgt bij Videoland?
Dit is inderdaad een gemis van Videoland via KPN/Telfort deze onthoud wel als je halverwege een aflevering stopt maar niet de volgende aflevering, zoals Netflix dat wel doet.
https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/hoe-kan-ik-videoland-gebruiken-431153?postid=480921

Als je een abonnement bij videoland zelf afneemt wat dus niet werkt via de tv ontvanger zou deze functie er wel zijn in ieder geval via hun eigen app.
Dat is bij iedere aflevering van elke serie die ik kijk. Op Netflix ook via de telfort app, heb ik dat wel.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi kittykatje67, dat ga ik hier aankaarten. Als ik daar reactie op heb, dan hoor je het van me.

@Galdor. Bedankt voor de toelichting! 🙂
dank je wel
Reputatie 7
Badge +13
Hoi kittykatje67, mijn collega's hebben een reactie gegeven. De optie staat op de wensenlijst, maar zal niet op korte termijn worden uitgerold.
Bedankt voor het uitzoeken. Heel erg jammer. Ik ga het pakket op Videoland dan maar weer wegdoen.
Reputatie 1
Is hier ondertussen al verandering in?
Vind het zeer onhandig zo...om op deze manier iets te volgen:-(
Reputatie 1
Bedanktvoor alle reacties
Reputatie 8
Badge +11
Excuses voor de late reactie. Ik begrijp dat het heel vervelend is om zo programma's te volgen. Voor volgend jaar staan er flinke verbeteringen op het programma voor de On Demand functie. Videoland is hier ook onderdeel van. Er komen dus verbeteringen aan, het is alleen nog even wachten.

Reageer