Ik krijg geen HD zenders

• 29 maart 2016
  • 12 reacties
  • 933 keer bekeken

Ik ben nu 4 weken met telfort bezig. Ik wilde een tweede tv kastje. Dat kwam eindelijk na veel bellen na drie en een halve week.
Het tweede kastje ingesteld,maar geen HD zenders. Vandaag weer gebeld toen deed uiteindelijk na een handeling van telfort een tv kastje het met HD. De tweede kon hij niet doen want ik stond gemeld voor HD op een kastje. Dat moest het oplosteam doen. Ik zou vrijdag weer gebeld worden of het in orde was.
Wat schertst mijn verbazing. Na een uur waren de HD zenders van dat ene kastje ook weer verdwenen. Telfort gebeld wachttijd tien min.. Weer gebeld wachttijd een kwartier. Na 4 weken bellen en gehannes nu maar dit proberen. Help mij aub.

12 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voor de goede orde wat geeft de postcodecheck van Telfort aan op jou adres qua snelheid want HD zenders op iTv gebruiken 8Mb dus 16 Mb voor twee ontvangers en de SD zenders nemen 4 mb per ontvanger
ik heb voor dat ik de tweede bestelde gevraagd of ik het kon hebben. Telfort zei ja. Mijn snelheid is genoeg.De snelheid is 22 MB.
Dat hebben ze vanmiddag weer gecheckt.
Ik heb ook in de afgelopen weken twee maal een monteur gehad van Telfort en die zei ook dat het genoeg is.
maar het gekke is toen ik vanmiddag belde en met een techneut alles doorgelopen had deed de ene het wel en later niet meer.
Reputatie 8
Badge +18
Normaal gesproken kan webcare Telfort dit voor je regelen zodra ze dit topic oppakken laten ze een reactie achter
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon! Wat een toestand! Ik regel dit graag voor je hoor. Hiervoor heb ik jouw postcode en huisnummer nodig. Wil je deze kenbaar maken in een privébericht? Na ontvangst kom ik er zo snel mogelijk op terug!

@jimny,

Dank u vriendelijk!
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon, dank voor je bericht! Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het e.e.a. veranderd aan deze kant. Zou je het na opgave van de abonnementsgegevens nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd naar het resultaat.
Hi mekkon, dank voor je bericht! Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het e.e.a. veranderd aan deze kant. Zou je het na opgave van de abonnementsgegevens nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd naar het resultaat.
Helaas is het nog precies hetzelfde. Geen HD zenders. Op beide niet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon. Bijzonder! Het zou écht moeten werken, qua snelheid en administratie. Je vindt de HD-zenders vanaf kanaal 701, dat wist je hè? 🙂
Hi mekkon. Bijzonder! Het zou écht moeten werken, qua snelheid en administratie. Je vindt de HD-zenders vanaf kanaal 701, dat wist je hè? :)

Ja dat weet ik, maar zodra ik op 701 druk, gaat hij naar 717 en geen beeld
Reputatie 8
Badge +2
Da's gek, mekkon. Wil je in het privébericht de serienummers van beide exemplaren aan mij mededelen? Ik werp er dan alsnog een blik op! 🙂
Reputatie 8
Badge +18
Wellicht de tv ontvanger van de stroom halen voor een paar tellen
Helaas ook niet. Dank je wel.
Reputatie 8
Badge +2
Hi mekkon, zie privébericht! 🙂

Reageer