beantwoord

Ik heb nooit een verbindsset voor een tweede televisie ontvangen

• 30 januari 2020
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al jaren klant bij Telfort en heb sinds kort een tweede televisie. Uit de website blijkt dat er een verbindingsset moet zijn waarmee je kosteloos een tweede televisie zou moeten kunnen aansluiten en dat je alleen voor een derde televisie een extra verbindingsset moet kopen. Kan ik een verbindingsset kosteloos toegestuurd krijgen? 

Alvast bedankt,

Karin

icon

Beste antwoord door jimny 30 januari 2020, 10:46

De draadloze adapters zul je zelf moeten kopen  via de webwinkel van Telfort en bij mijn weten zijn ze nog nooit gratis verstrekt 

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

De draadloze adapters zul je zelf moeten kopen  via de webwinkel van Telfort en bij mijn weten zijn ze nog nooit gratis verstrekt 

Heb ik dit verkeerd begrepen?

Reputatie 8
Badge +18

Deze klant heeft 2 adapters aangeschaft via de webwinkel en heeft voor de 3e ontvanger nog 1 draadloze adapter nodig.

De beste optie is om indien mogelijk de 2e Tv bekabeld te verbinden dan heb je minste kans op en is veel goedkoper 

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Karindj, wat jimny zegt klopt helemaal. De draadloze adapters kan je zelf aanschaffen, die worden niet gratis geleverd. Op het screenshot wat je deelt wordt dat ook aangegeven. 

Als het mogelijk is om deze ontvanger met een directe kabel aan te sluiten heeft dat de voorkeur. 

Reageer