beantwoord

Ik heb Interactieve TV besteld, maar mijn Amino geeft 'Waiting for network'

• 6 september 2017
  • 1 reactie
  • 134 keer bekeken

Hallo,

recentelijk heb ik mijn abonnement veranderd naar glasvezel Interactieve TV + fox sports eredivisie, ik kreeg afgelopen zaterdag mijn aminokastje binnen, daarbij krijg ik 'waiting for network', ik heb al geprobeerd het te resetten, en ook samen met het modem. Ik neem aan dat het abonnement nog niet actief is en het daarom (nog) niet werkt. Maar wanneer ik inlog op mijntelfort en de oplever datum wil bekijken staat deze op 20-07-2007. Mijn vraag bij deze is, klopt het dat mijn abonnement nog niet geactiveerd is? en zo ja wat is de verwachte opleverdatum? alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Wieger DB 7 september 2017, 13:42

Hoi Spelunky, welkom op het forum. Met het nieuwe Eredivisieseizoen wil je alles kunnen volgen. Je vraag of het abonnement al geactiveerd is, is een goede vraag. In onze planning stond de oplevering voor 14 september in de boeken. Natuurlijk willen wij dat je speelronde 4 vanaf de bank kan kijken en niet in het café. Daarom heb ik de ingangsdatum aangepast naar vandaag. Als je straks de Amino op de tweede poort van je modem aansluit, dan zal je wel signaal krijgen en haarscherp beeld zien. Veel kijkplezier gewenst!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Spelunky, welkom op het forum. Met het nieuwe Eredivisieseizoen wil je alles kunnen volgen. Je vraag of het abonnement al geactiveerd is, is een goede vraag. In onze planning stond de oplevering voor 14 september in de boeken. Natuurlijk willen wij dat je speelronde 4 vanaf de bank kan kijken en niet in het café. Daarom heb ik de ingangsdatum aangepast naar vandaag. Als je straks de Amino op de tweede poort van je modem aansluit, dan zal je wel signaal krijgen en haarscherp beeld zien. Veel kijkplezier gewenst!

Reageer