beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1169 reacties
  • 75962 keer bekeken

Badge +13

Netflix via tv bekijken?

Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 29 januari 2018, 09:53

Hoe kan ik een nieuwe tv-ontvanger aanvragen?
Vul je klantnummer of postcode en huisnummer in in je profiel en plaats hieronder een bericht. Om het overzichtelijk te houden, vragen we je om geen nieuw topic te starten en geen privébericht te versturen.

Hoe vul ik mijn klantnummer in?
Klik rechtsboven op je gebruikersnaam, vul je klantnummer in bij 'Wat is je klantnummer?' en klik op 'Opslaan'.

f5da81a1-99b5-4fe7-884a-2b4d0b0320cf.gif

Wanneer ontvang ik een nieuwe tv-ontvanger?
Dit duurt enkele werkdagen.

Bekijk reactie

1169 reacties

Reputatie 1
@JohanHaasjes, @JeroenSl, @fspinnewijn, @Bertwols, @marionwerger1,
Een nieuwe TV-ontvanger wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele werkdagen. De oude Motorola ontvangen wij dan graag weer retour. Bij voorbaat dank!

@Fredkl,
De ontvangers zijn vanuit ons distributieventrum verstuurd. Ik zie dat je deze al hebt ontvangen.

dankjewel ik heb keurig twee stuks Arcadyan ontvangers geleverd gekregen compleet met nieuwe afstandsbedieningen. Deze ga ik met de paasdagen eens fijn installeren.
Reputatie 7
Badge +7
Dankjewel, Kim! De ontvanger heb ik nu voor je kunnen aanvragen. Hij is onderweg! :)

Ook voor jou heb ik een Arcadyan TV ontvanger besteld, Katieka. Met een paar dagen is die binnen.
Reputatie 8
Badge +7
@ANBAK, @paulxs, @jappie, @bolus67, @Cymru78, @sman0022, @Rens de bekker, @ danielleglansbeek, @riktimms, @anna bakcstreet,

Een nieuwe TV-ontvanger waarop Netflix beschikbaar is wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele werkdagen. De oude Motorola TV-ontvanger ontvangen wij graag retour. Bij voorbaat dank!

@paarsblauwer, @Danielle88, @kroko515, @flo, @surfboomerang, @kluimpie79,

Ik zie dat jullie al een nieuwe TV-ontvanger hebben ontvangen of elk moment kunnen ontvangen.
Reputatie 6
Badge +7
@davidhu en @Marlo; beiden welkom op het forum. Voor jullie allebei heb ik een nieuwe ontvanger aangevraagd zodat jullie Netflix kunnen kijken via de tv ontvanger.
Reputatie 8
Badge +11
Het hoe en wat betreffende terugsturen staat hier:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 1

Wij hebben een Motorola vip 1853 ontvanger nu zouden we graag Netflix willen kijken via telfort zouden wij nieuwe ontvangers kunnen krijgenHallo Dinand1814, ik zie dat je 2 ontvangers van het type 1853 hebt. Ik heb je daarom 2 vervangende ontvangers toegestuurd zodat je op beide ontvangers Netflix kunt kijken :)

Goedenavond,
Ik heb tweemaal de motorola VIP1853 ontvangers. Ik zou graag nieuwe tv-ontvangers ontvangen waar netflix op gekeken kan worden.
De huidige ontvangers zijn heel erg traag.
Alvast vriendelijk bedankt.
Hallo Irene, ook voor jou zijn hierbij 2 nieuwe ontvangers onderweg!

Op mijn ontvanger heb ik geen Netflix app.
Graag ontvang ik er een waarmee Netflix kijken wel mogelijk is.
Hallo Hameeteman, ik heb voor jou ook een nieuwe ontvanger verzonden.

Jullie zullen deze allemaal ontvangen binnen 2-3 werkdagen.

Ik heb beide tv-ontvangers gisteren ontvangen en het aansluiten was een fluitje van een cent! Ze werken weer heel erg snel en ik ben er heel erg blij mee! Compliment voor deze service!!! 👍
Reputatie 8
Badge +9
@Adje1964 @Hartog Voor jullie beide is een nieuwe tv-ontvanger onderweg 🙂 Alvast veel kijkplezier!
Reputatie 8
Badge +11
De nieuwe ontvanger is onderweg BasDaisy. Binnen twee werkdagen komt deze bij jullie thuis. Veel kijkplezier.
Reputatie 8
Badge +11
De nieuwe ontvangers zijn onderweg voor jullie beide. 🙂 Ze komen zo snel mogelijk naar jullie toe.
Reputatie 1
Badge
Geen probleem Sterre, er komen twee nieuwe tv-ontvangers naar je toe, waarmee je de Netflix app wel kan gebruiken 🙂 Deze ontvang je binnen ongeveer twee werkdagen thuis. Alvast veel kijkplezier!
Super fijn! Bedankt!
Reputatie 1
Hartelijk dank voor de snelle reacties. We wachten de ontvangers af. Fijne feestdagen allen bij telfort!
Reputatie 8
Badge +11
Alstu:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modems-en-andere-apparatuur-terugsturen.htm
Reputatie 1
Super!! Dank voor de service!
Reputatie 8
Badge +9
Hi allemaal, @Mariaa, mhermkes, Illiana, Caro2018, alexvanderlinden, Xanny69 en sglaztelfort,

De nieuwe tv-ontvangers zijn onderweg, deze ontvangen jullie binnen ongeveer 2 werkdagen thuis 🙂 Allen alvast veel kijkplezier gewenst!
Reputatie 8
Badge +11
Voor beide is er een ontvanger onderweg. Deze zul je binnen twee werkdagen thuis krijgen. Veel kijkplezier gewenst. 🙂
Reputatie 8
Badge +9
Ik heb een Motorola VIP 1853
Wil ook graag netflix.

Kan ik me voorstellen Frank 🙂 Je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk thuis!

Hoi,

ik heb twee (oude) ontvangers waarmee ik geen Netflix kan kijken, ik zou graag nieuwe ontvangen. Kunnen ze afgehaald worden bij een PostNL punt of afgeleverd worden op een ander adres?

Hi Mariskat, het vervangen van de tv-ontvangers is geen probleem, echter kunnen deze alleen bij je thuis worden afgeleverd. Laat maar weten als je dit graag wilt, dan maken we dit voor je in orde.

Goedeavond,

Ik wil graag Netflix nemen, maar heb nog een Motorola 1853 ontvanger. Kan deze omgeruild worden?

Met vriendelijke groet,

Martijn

Hi Martijn, ook voor jou is een nieuwe tv-ontvanger onderweg!

Sinds de laatste updates werkt mijn Motorola tv ontvanger en ook de witte afstandsbediening
erg traag en blijft vaak hangen wat erg irritant is.
Resetten verhelpt dit probleem niet.

Als ik het goed heb gelezen in de forums is er een nieuwe ontvanger die veel beter zou zijn en daarbij ook de functie heeft om Netflix te kunnen kijken.

Hoe kom ik aan een nieuwe ontvanger en afstandsbediening??

Groet, André

Niet fijn dat de ontvanger niet goed meer werkt, en ik snap ook dat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken. De afstandsbediening werkt ook met de nieuwe ontvanger, ik heb er een voor je aangevraagd! Ik raad je aan om een eigen topic aan te maken, mocht je na het ontvangen van de nieuwe tv-ontvanger nog vragen of andere bevindingen hebben :)

Ik wil ook graag een 1853 ontvanger omruilen voor een exemplaar met Netflix functie.

Ik weer niet of het door de updates komt, of ouderdom, maar de ontvanger die ik nu heb loopt bijna wekelijks vast. Zappen tussen twee zenders duurt 5 tot 12 seconden en terugspoelen werkt ook slecht. Alle handelingen als resetten en nieuwe batterij voor ab hebben niks geholpen. Tijd voor een nieuwe denk ik.

Hi Wing, dat is niet fijn inderdaad. Als ik je verhaal zo hoor, lijkt me dat aan de ontvanger te liggen. Ook omdat je graag Netflix wilt kunnen gebruiken, heb ik een nieuwe ontvanger voor je aangevraagd 🙂 Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis.

Ik heb een oude motorola ontvanger en dus geen Netflix, en zou graag een nieuwe ontvanger willen. Krijg ik daar gelijk een nieuwe afstandsbediening bij? De huidige is oud en versleten. Alvast dank 🙂.
Geen probleem, je ontvangt ze binnen ongeveer twee werkdagen thuis 🙂
Reputatie 8
Badge +7
@gerbenv, @jdewijs,

De nieuwe ontvangers worden klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele dagen.
Reputatie 8
Badge +7
@cinvankerster, @emslootweg,

Een nieuwe TV-ontvanger waarop Netflix ontvangen kan worden, wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvangen jullie binnen enkele werkdagen.
Reputatie 1
@Stephen - Telfort

mijn dank..

goed weekend verder
Reputatie 8
Badge +11
Hallo CvdL, welkom :)
De nieuwe ontvanger is bij deze naar je onderweg!
Reputatie 8
Badge +7
@TomV073,

Fijn dat het is gelukt en bedankt voor het melden.

@Fschippers,

Graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren.
Laat je even weten als het is gelukt.

@DvO, Scissors,

Binnen enkele dagen ontvangen jullie de nieuwe TV-ontvangers.
Reputatie 1
Komt eraan @larsbackx 🙂. Je ontvangt de nieuwe ontvanger binnen 2 werkdagen.

Heel erg fijn Cindy, dankjewel!
Reputatie 1
Dankje Wieger! 😃
Reputatie 8
Badge +9

Goedemorgen @maartenvanhoorn @Tim.blanken Ik kan me voorstellen dat jullie graag de Netflix app willen kunnen gebruiken. Dat is geen probleem, ik heb voor jullie beide een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd :slight_smile: Jullie ontvangen 'm zo snel mogelijk thuis, binnen ongeveer twee werkdagen. Veel kijkplezier!

@Raimondo ​​​​​​Dat lijkt me een prima idee. Ik heb je gegevens uit je bericht gehaald omdat ze openbaar zichtbaar zijn. Ook voor jou heb ik een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk!

@MartB Ik maak het ook graag voor jou in orde, ik zie dat je alleen het klantnummer voor Interactieve TV in je profiel hebt gezet. Hier kan ik je gegevens helaas niet mee opzoeken. Voeg je jouw postcode en huisnummer voor me toe? Als je laat weten wanneer je ze hebt toegevoegd, help ik je graag verder :slight_smile:

Reputatie 1
Onderweg @Guapa13. 🙂 Binnen twee werkdagen kun je ook vanuit bed Netflixen.

Top!! Dankjewel, kijk er naar uit

Reageer