beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1275 reacties
  • 79876 keer bekeken

Badge +13

Netflix via tv bekijken?


Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 29 januari 2018, 09:53

Hoe kan ik een nieuwe tv-ontvanger aanvragen?
Vul je klantnummer of postcode en huisnummer in in je profiel en plaats hieronder een bericht. Om het overzichtelijk te houden, vragen we je om geen nieuw topic te starten en geen privébericht te versturen.

Hoe vul ik mijn klantnummer in?
Klik rechtsboven op je gebruikersnaam, vul je klantnummer in bij 'Wat is je klantnummer?' en klik op 'Opslaan'.

 

f5da81a1-99b5-4fe7-884a-2b4d0b0320cf.gif


Wanneer ontvang ik een nieuwe tv-ontvanger?
Dit duurt enkele werkdagen.

 

 

 

Bekijk reactie

1275 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Jona686, ik heb zo'n vermoeden dat je jouw Motorola ontvanger graag wilt omruilen voor een nieuwe tv-ontvanger :relaxed: Ik heb er een voor je aangevraagd, je hebt 'm in huis binnen enkele dagen. Veel kijkplezier!

Hoi,

Wij hebben een Motorola vip1853.

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed @familie65, ik heb de Motorola uit de administratie gehaald. Je kunt de nieuwe ontvanger aansluiten en koppelen met het abonnementsnummer en de pincode

Reputatie 1

@familie65 nieuwe ontvanger is onderweg. Wil je mij nog even een seintje geven als je deze ontvangen hebt? Dan haal ik de huidige uit de administratie. Dat lukt mij nu niet, en zonder dit kun je de nieuwe niet aansluiten. 

goedemiddag bart, ik heb zojuist de nieuwe ontvanger binnen gekregen. ik moest hiervoor nog even een seintje geven dus bij deze. mvg

Reputatie 8
Badge +12

@familie65 nieuwe ontvanger is onderweg. Wil je mij nog even een seintje geven als je deze ontvangen hebt? Dan haal ik de huidige uit de administratie. Dat lukt mij nu niet, en zonder dit kun je de nieuwe niet aansluiten. 

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn Motorola VIP1853 omruilen voor een nieuwe tv-ontvanger. Is dit mogelijk en zijn hier nog eventuele kosten aan verbonden?

Met vriendelijke groet

Hallo @familie65 , deze kan gratis omgeruild worden voor een nieuwe type.

Voor een snelle(re) reactie kun je bellen met 0900 9596, Twitteren of Facebooken.

Je kunt ook de reactie van een moderator afwachten, vul dan s.v.p. je postcode/huisnummer/klantnummer in het privédeel van je profiel in.

 

Reputatie 1

Goedemiddag,

Ik zou graag mijn Motorola VIP1853 omruilen voor een nieuwe tv-ontvanger. Is dit mogelijk en zijn hier nog eventuele kosten aan verbonden?

Met vriendelijke groet

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Martin., dat is op zich geen enkel probleem! Als ik jouw gegevens opzoek met het klantnummer dat in jouw profiel staat, dan zie ik geen Motorola tv-ontvanger, maar een nieuwer type dat wel geschikt is voor Netflix. Is dat wel de juiste aansluiting en kan je anders je postcode en huisnummer voor me toevoegen? Ik hoor het graag als we je hiermee kunnen helpen.

Reputatie 1

Goedenavond,

Wij hebben ook nog een Motorola VIP1853. Zou deze ook omgeruild kunnen worden door een nieuwe?

Alvast bedankt.

Mvg,

Martin

Reputatie 1

Dat is goed om te lezen @evagrevink :slight_smile:  De bevestiging waar daar over wordt gesproken is de originele bevestiging, van het begin van het abonnement. Dat is ongetwijfeld een tijdje geleden inmiddels. Je kunt die gegevens ook vinden in Mijn Telfort, lukt het daarmee?

Top, dank je wel!

Reputatie 8
Badge +11

Dat is goed om te lezen @evagrevink :slight_smile:  De bevestiging waar daar over wordt gesproken is de originele bevestiging, van het begin van het abonnement. Dat is ongetwijfeld een tijdje geleden inmiddels. Je kunt die gegevens ook vinden in Mijn Telfort, lukt het daarmee?

Reputatie 1

Hoi @evagrevink, welkom bij ons op het forum! Ik zie je adresgegevens staan inderdaad. Daarmee heb ik je meteen een nieuwe ontvanger toe kunnen sturen, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan staat die bij jou niet in de weg :slight_smile:

Ik heb hem in huis, bedankt! Waar vind ik het abonnementsnr. en pincode? Die staan in de bevestiging staat er maar ik heb geen officiële bevestiging ontvangen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @evagrevink, welkom bij ons op het forum! Ik zie je adresgegevens staan inderdaad. Daarmee heb ik je meteen een nieuwe ontvanger toe kunnen sturen, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De Motorola kan je naar ons terugsturen, dan staat die bij jou niet in de weg :slight_smile:

Reputatie 1

Hoi, ik heb een Motorola ontvanger. Kan ik ook een nieuwe krijgen?

Hallo @evagrevink , vul in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in en een moderator komt hier op terug.

staat erin. Gr eva

Hoi, ik heb een Motorola ontvanger. Kan ik ook een nieuwe krijgen?

Hallo @evagrevink , vul in je privé profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer in en een moderator komt hier op terug.

 

Reputatie 1

Hoi, ik heb een Motorola ontvanger. Kan ik ook een nieuwe krijgen?

Reputatie 8
Badge +11

@carlijndebeer Geen probleem,  de nieuwe tv-ontvanger komt zo snel mogelijk jouw kant op, ik heb er een voor je aangevraagd. Je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. 

Hierbij aanvraag voor vervanging van een bestaande tv-ontvanger VIP 1853 voor model waarop wij Netflix kunnen kijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi, zouden jullie ons een nieuwe ontvanger kunnen sturen zodat we Prime TV kunnen ontvangen, alvast bedankt. We hebben op dit moment nog de Motorola 1853.

Hi Tamara, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Je ontvangt het pakketje binnen enkele werkdagen thuis. Je kan de huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken.

Hoi, zouden jullie ons een nieuwe ontvanger kunnen sturen zodat we Prime TV kunnen ontvangen, alvast bedankt. We hebben op dit moment nog de Motorola 1853.

Reputatie 8
Badge +11

@Momo63 Hi Monique, dankjewel! Ik heb je gegevens gevonden en zie dat je twee Motorola tv-ontvangers hebt thuis, klopt dat? Ik kan ze niet tegelijk omruilen en heb alvast een eerste tv-ontvanger voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen thuis. Als je ons een seintje geeft zo gauw je deze aangesloten hebt, dan kunnen we ervoor zorgen dat er een tweede jouw kant op komt :slight_smile:

@DE_KUIJP Geen probleem. Ook voor jou heb ik een nieuwe tv-ontvanger aangevraagd. Je ontvangt 'm zo snel mogelijk thuis, binnen een paar werkdagen. 

Veel kijkplezier!

Hallo, zouden jullie een nieuwe tv ontvanger kunnen sturen om ook netflix mee te kunnen kijken? Groeten, Marcel 

Hallo Bart

Ik heb de gegevens aangevuld in "mijn profiel".

 

Met vriendelijke groet,

Monique 

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Momo63, welkom hier.

Ik wil het graag voor je omruilen. Ik beschik alleen nog niet over de juiste gegevens. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Hoor ik graag weer van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Goedemorgen wij hebben nog de Motorola 1853 tv-ontvanger. Nu willen we graag netflix gaan gebruiken.

We zouden dus graag een nieuwe tv-ontvanger willen krijgen.

Met vriendelijke groet

Monique Mollen

Reageer