beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1169 reacties
  • 75979 keer bekeken

Badge +13

Netflix via tv bekijken?


Heb je een Motorola VIP 1853 of 1963 tv-ontvanger en wil je Netflix kijken via Meer TV, zet dan je klantnummer of postcode en huisnummer in je forumprofiel en plaats in dit topic een bericht. We sturen je zo spoedig mogelijk een reactie om aan te geven hoe we je verder helpen. Dit kan enkele werkdagen duren.

icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 29 januari 2018, 09:53

Hoe kan ik een nieuwe tv-ontvanger aanvragen?
Vul je klantnummer of postcode en huisnummer in in je profiel en plaats hieronder een bericht. Om het overzichtelijk te houden, vragen we je om geen nieuw topic te starten en geen privébericht te versturen.

Hoe vul ik mijn klantnummer in?
Klik rechtsboven op je gebruikersnaam, vul je klantnummer in bij 'Wat is je klantnummer?' en klik op 'Opslaan'.

 

f5da81a1-99b5-4fe7-884a-2b4d0b0320cf.gif


Wanneer ontvang ik een nieuwe tv-ontvanger?
Dit duurt enkele werkdagen.

 

 

 

Bekijk reactie

1169 reacties

Reputatie 8
Badge +11

@merl, zijn aangevraagd. Komen zo snel mogelijk naar je toe. :)

Dag, ik heb een Motorola VIP 1853 en Netflix werkt inderdaad niet via Meer TV. Graag ontvang ik een nieuw kastje. Ook werkt onze afstandsbediening erg slecht, is het mogelijk hier ook een vervanger voor te krijgen? Alvast hartelijk dank!

Reputatie 1

Heel fijn, bedankt voor de snelle reactie!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MaaikeR, welkom op het forum. Ik heb je meteen een nieuwe ontvanger toegestuurd, waarmee Netflix wel mogelijk is. Daar zit standaard geen nieuwe afstandsbediening bij, maar omdat die van jou niet goed meer werkt heb ik je ook een afstandsbediening toegestuurd :slight_smile:

Reputatie 1

Zouden wij ook een nieuw kastje kunnen ontvangen? Zit daar ook een nieuwe afstandbediening bij? Want de onze werkt tegenwoordig heel slecht.

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Ik ben aan de slag geweest. De nieuwe ontvanger is aangevraagd @JWestenberg. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op. 

Ik heb de adresgegevens toegevoegd aan mijn profiel @Bart - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

@Stalsma10, ik heb je een nieuwe ontvanger gestuurd. Deze komt zo snel mogelijk naar je toe.

@JWestenberg, zou je nog jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Goedemorgen. 

Ook ik heb nog een vip 1853 en zou deze graag omruilen voor een geschikte ontvanger.

Alvast bedankt. 

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

Reputatie 8
Badge +11

@Joop71, ik zie inderdaad dat het nog steeds mis gaat. Ik heb het nu via een ander weg geprobeerd uit te zetten. Is dat gelukt? Is de ontvanger verwijderd en kan je de nieuwe nu aansluiten? Dan ga ik ook even verder uitzoeken waarom het nog niet goed gaat. 

Bart-Telfort.  6dagen geleden zei jij dat de tv ontvanger niet verwijderd kon worden door een systeem fout. Het is dus nu 6 dagen verder en ze kunnen het nog steeds niet door een systeem fout. Wat voor techneuten zijn daar aan het werk bij telfort, ik heb er in iederfgeval geen hoge pet van op.

Ik heb gebeld en nu moet ik nog 2 dagen wachten. ik denk er hard over om helemaal weg tegaan bij telfort wat dit kan niet vind ik een service van 0,0

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @KarinBol, dat kan! Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, je zult deze binnen enkele werkdagen thuis ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Hoi, ik wil graag mijn tv-ontvanger omruilen zodat ik de Netflix app kan gebruiken. Heb mijn klantnummer ingevuld, zie uw reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Karin Bol

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Joop71 & @Ananda, er is een ontvanger voor jullie onderweg. Het kan zijn dat deze niet meteen aangesloten kan worden, ik kan de oude namelijk niet verwijderen op dit moment vanwege een systeemfout. Je kunt namelijk maar 2 ontvangers aanmelden. Dus laat het even weten als het niet lukt, dan gaan we de ontvanger alsnog verwijderen uit het systeem. 

netflix zit niet op mijn huidige ontvanger, de motorola vip 1853

wil netflix kijken maar heb nog een oude ontvanger, motorola vip1853

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Thomas600, welkom hier op het forum. Ik heb je een nieuwe ontvanger toegestuurd, je krijgt deze binnen enkele werkdagen!

Ik heb een Motorola vip 1853 en wil hem graag omgeruild hebben voor een ontvanger geschikt voor Netflix.

 

Reputatie 7
Badge +9

Dag @Jurgen van Stijn. Er is een nieuwe tv-ontvanger naar je onderweg! :slight_smile:

Hallo, 

Wij hebben ook nog een oude decoder zonder Netflix. 

Graan zouden wij ook een nieuwe decoder ontvangen. 

Klantnummer heb ik bij mijn profiel ingevuld.

Alvast bedankt. 

Gr. Jurgen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Beste Telfort,

 

Ook wij zouden graag een tweetal nieuwe tv-ontvangers ontvangen. Een van de twee ontvangers doet het al jaren niet (regelmatig herstarten en resetten geprobeerd, mocht niet baten) en het zou leuk zijn als we ook Netflix op de tv konden kijken..

 

Bedankt! 

 

Groet,

 

Nick

Dag @nickblom1. Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers mét Netflix-mogelijkheid voor je aangevraagd. Deze heb je binnen 3 werkdagen in huis. Alvast veel plezier ermee! :smile:

Beste Telfort,

 

Ook wij zouden graag een tweetal nieuwe tv-ontvangers ontvangen. Een van de twee ontvangers doet het al jaren niet (regelmatig herstarten en resetten geprobeerd, mocht niet baten) en het zou leuk zijn als we ook Netflix op de tv konden kijken..

 

Bedankt! 

 

Groet,

 

Nick

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Ing102. Ik hoop dat de verhuizing verder voorspoedig is verlopen. Er komt een nieuwe tv-ontvanger jouw kant op! :slight_smile:

Hallo, zojuist is er een monteur bij ons langsgeweest om alles (modem en interactieve tv) weer werkend te krijgen na verhuizing. Hij raadde ons echter wel aan om een nieuwe Motorola tv-ontvanger plus afstandsbediening bij Telfort aan te vragen. Momenteel hebben wij nog de VIP1853, kunnen jullie ons de nieuwe tv-ontvanger (met Netflix) en de nieuwe bijbehorende afstandsbediening opsturen?

 

Groet, Inge

Reageer