beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1248 reacties
  • 78015 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1248 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @AJLuca, nee, jouw abonnementsnummer is anders. Ik heb je deze privé gestuurd. 

Goedenavond,

Na lang zoeken naar een oplossing denk ik dat dit het is! :-)

Ik heb ook een Motorola vip1853 dus ik zou graag een nieuw kastje willen ontvangen. 

Bij voorbaat dank! 

Groet, 

Lotte

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Lotte1985, van harte welkom hier, fijn dat je ons gevonden hebt dan :slight_smile:

Geen probleem, je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk, binnen enkele werkdagen! Veel kijkplezier straks.

Reputatie 1
Badge

Dag @Wieger DB,

Ook ik zou graag Netflix willen kijken op de TV.
Met de huidige Motorola VIP1853 lukt dat nog niet....
Graag zie ik jullie oplossing tegemoet.

Groet,

Victor

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @vuurkever, Wieger is niet meer actief op het forum maar je vindt het vast niet erg als ik het voor je doe :slight_smile: ​​​​​​

Op de 1853 is Netflix inderdaad niet beschikbaar, dat klopt. Daarom heb ik je een nieuwer model toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Reputatie 1
Badge

Hoi @vuurkever, Wieger is niet meer actief op het forum maar je vindt het vast niet erg als ik het voor je doe :slight_smile: ​​​​​​

Op de 1853 is Netflix inderdaad niet beschikbaar, dat klopt. Daarom heb ik je een nieuwer model toegestuurd, deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. Veel kijkplezier alvast!

Dag @Jasper - Telfort ,

Helemaal niet erg hoor. Integendeel: heel fijn dat je het meteen hebt geregeld. Bedankt!
Moet de oude retour?

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @vuurkever :slight_smile:  De oude kan je inderdaad naar terugsturen: apparatuur terugsturen.

Om de nieuwe aan te melden heb je trouwens ook het abonnementsnummer en pincode van iTV nodig, die kan je vinden in Mijn Telfort.

Reputatie 1

Hallo,

Ik zou graag via mijn TV netflix kijken, maar ik heb een Motorola VIP1853.

Kan ik hiervoor een nieuwe ontvanger krijgen ?

Dank alvast

Groeten

Reputatie 8
Badge +12

Je kunt binnen kort ook Netflix kijken via de ontvanger @riette. De nieuwe ontvanger is onderweg. Alvast veel kijkplezier gewenst. :popcorn:

Reputatie 1

Super @Bart - Telfort  Dank je wel.

Reputatie 1
Badge

Hallo Telfort,

Van de week een tweede I-tv ontvanger besteld voor in de slaapkamer en gekregen. Wat een mooie toevoeging; een Netflix knop, heel handig, geen gekloot meer met externe apparaten om Netflix te kijken, maar gewoon 1 druk op de knop en klaar. Heel fijn!  

Dat willen we in de woonkamer natuurlijk ook, maar helaas; daar staat de Motorola VIP 1853. Zou ik deze ook om mogen ruilen?

Vriendelijke groet,

Marc

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marcator, de 1853 kunnen we daarvoor omruilen inderdaad! :slight_smile:  Op je forumprofiel heb je zo te zien het abonnementsnummer van iTV ingevuld, daar kan ik helaas niet op zoeken. Zou je daar je postcode en huisnummer kunnen neerzetten en daarna hieronder een seintje geven? Dan kan ik voor je aan de slag

Reputatie 1
Badge

Hoi @Marcator, de 1853 kunnen we daarvoor omruilen inderdaad! :slight_smile:  Op je forumprofiel heb je zo te zien het abonnementsnummer van iTV ingevuld, daar kan ik helaas niet op zoeken. Zou je daar je postcode en huisnummer kunnen neerzetten en daarna hieronder een seintje geven? Dan kan ik voor je aan de slag

Toegevoegd in het vak ‘extra informatie’ aan mijn profiel. Bedankt alvast voor de moeite!

Groet,

Marc

Reputatie 8
Badge +11

Dank je @Marcator, daarmee heb ik het abonnement gevonden en je meteen een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd! Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De 1853 kan je naar ons terugsturen, zodat die bij jou niet in de weg staat. Veel Netflix plezier alvast in de woonkamer! :slight_smile:

Reputatie 1
Badge

Dank je @Marcator, daarmee heb ik het abonnement gevonden en je meteen een nieuwe tv-ontvanger toegestuurd! Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen. De 1853 kan je naar ons terugsturen, zodat die bij jou niet in de weg staat. Veel Netflix plezier alvast in de woonkamer! :slight_smile:

Vandaag al ontvangen, dat is supersnel! Dank daarvoor. Er is alleen 1 probleempje: er zit geen afstandsbediening in de doos. :worried:

Kan je die nog nasturen?

Groet,

Marc

Reputatie 8
Badge +11

@Marcator Hi Marc, fijn dat je 'm al hebt! En dat klopt, er zit niet standaard een nieuwe afstandsbediening bij de tv-ontvanger, omdat je je huidige afstandsbediening gewoon kan blijven gebruiken :slight_smile: Als er iets met jouw huidige afstandsbediening aan de hand is of als je er vragen over hebt, laat het dan vooral even weten.

Hoi, 

Wij hebben ook nog een Motorola tv kastje. Kunnen wij ook de nieuwe krijgen?

Alvast bedankt! 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi, 

Wij hebben ook nog een Motorola tv kastje. Kunnen wij ook de nieuwe krijgen?

Alvast bedankt! 

Hoi Robin, geen probleem! Je ontvangt de nieuwe tv-ontvanger zo snel mogelijk, ik heb 'm voor je aangevraagd. Veel kijkplezier :relaxed:

Reputatie 1
Badge

@Marcator Hi Marc, fijn dat je 'm al hebt! En dat klopt, er zit niet standaard een nieuwe afstandsbediening bij de tv-ontvanger, omdat je je huidige afstandsbediening gewoon kan blijven gebruiken :slight_smile: Als er iets met jouw huidige afstandsbediening aan de hand is of als je er vragen over hebt, laat het dan vooral even weten.

Duidelijk. Ik dacht; ander merk, dan zal er ook wel een andere afstandsbediening bij horen. Maar de oude werkt inderdaad prima met het nieuwe kastje.Nogmaals dank!

Mijn Motorola vip1853 doet het niet meer. Mijn gegevens zijn ingevuld.  Mag ik bij deze ook gebruik maken van de omruil mogelijkheid?

Alvast bedankt, Elco

Reputatie 8
Badge +11

Welkom op het forum @Elco Wareman, dat kan! Ik heb je bij dezen een nieuwe ontvanger toegestuurd, je zult deze binnen enkele werkdagen ontvangen!

hoi jasper 

Ook ik kan geen netflix kijken op tv met mijn motorola vip 1853 wil hem graag omruilen. Zodat ik groot beeld kan kijken Dank je wel alvast

Reputatie 8
Badge +11

@yvonne512 Van harte welkom hier! Dat kan ik me voorstellen, geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je hebt 'm zo snel mogelijk thuis, veel kijkplezier :popcorn:

Reageer