beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

• 20 september 2016
  • 1228 reacties
  • 77646 keer bekeken

Toon het eerste bericht

1228 reacties

Reputatie 1

Hoi Alexandra. Ik heb de eerste ontvanger succesvol in gebruik genomen. Zou je de tweede ook toe willen sturen? 

Alvast bedankt! 

Vriendelijke groet,

Brian 

Reputatie 8
Badge +10

@bribrab Hi Brian, fijn om te horen! :slight_smile:  De tweede komt ook jouw kant op. Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.

Dear Telfort support team,

I have Motorola VIP1853 receiver and I want to use NETFLIX app and its not in the apps list. Please inform what shall I do !

Reputatie 8
Badge +11

Hello @Alex9461, welcome to our forum! I've send you a new receiver, which does support Netflix. You'll receive it in the next few days, after that you'll be able to watch Netflix :slight_smile:

Reputatie 1

Goedemorgen,

Vanaf het begin van ons abonnement bij jullie (2013) hebben wij dezelfde TV ontvanger (Moterola VIP 1853). Deze begint nu erg traag te worden en er ontstaan regelmatig ‘glitches’ in het ontvangst. Beeld hapert vaak en geluid komt later binnen. Als ik het goed heb begrepen kan ik door een bericht op dit forum te plaatsen een vervangende ontvanger aanvragen. Bij deze dus :)

Ook lijkt het erop dat een aantal knopjes van de afstandsbediening niet altijd even lekker werken. Indien mogelijk, ontvang ik ook graag een nieuwe afstandsbediening.

Graag hoor ik wat ik kan doen om een nieuwe ontvanger + afstandsbediening te krijgen.

Met vriendelijke groeten,

Ellen

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Ellen1988, van harte welkom hier! En dat klopt helemaal :slight_smile: We helpen je graag aan een nieuwe tv-ontvanger en afstandsbediening.

Ik zie dat je wel je postcode in je forumprofiel hebt gezet, maar daar heb ik net niet genoeg aan om je te kunnen helpen. Kan je je huisnummer en eventueel klantnummer nog toevoegen? En laat je het hier even weten wanneer je ze hebt ingevuld? 

Reputatie 1

Hoi @Alexandra - Telfort , mijn huisnummer + klantnummer heb ik toegevoegd aan mijn forumprofiel :)

Reputatie 8
Badge +10

@Ellen1988 Super, dankjewel! De tv-ontvanger en afstandsbediening komen zo snel mogelijk jouw kant op, je ontvangt ze binnen enkele werkdagen thuis :slight_smile:

Hier ook een haperende Motorola VIP1853 zonder Netflix. Kan deze voor een nieuwe exemplaar worden geruild? Dank alvast!

Reputatie 8
Badge +10

Hi @David2020, welkom op ons forum! 

Geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm binnen enkele werkdagen en kan je huidige afstandsbediening gewoon blijven gebruiken. Veel kijkplezier gewenst!

Ik wil Netflix kijken via jullie  ik heb een experiabox V10 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @debtest , wat je opnoemt is het modem, wat is het merk/type van je TV-decoder, een Motorola soms?

Als dat zo is kan een moderator deze voor je omruilen, wacht zijn/haar reactie even af.

Reputatie 8
Badge +10

@debtest Ik kan me voorstellen dat je graag de Netflix app wilt kunnen gebruiken via de tv-ontvanger. Net als JanD ben ik wel benieuwd welk merk en type tv-ontvanger je hebt? En kan je voor mij jouw postcode, huisnummer en eventueel klantnummer toevoegen aan jouw forumprofiel? Als je een seintje geeft hier zo gauw je ze ingevuld hebt, dan helpen wij je graag verder.

Hallo Telfort,

Ik zou graag een nieuwe TV-ontvanger ontvangen zodat ook wij netflix en youtube kunnen ontvangen op tv.

PS, zou er ook een nieuwe afstandsbediening bijgeleverd kunnen worden. Dit setje is al c.a. 8 jaar in gebruik en niet al te best meer (lees: afstandsbediening is met plakband dichtgeplakt).

Bvd, en een fijne dag, 

Rick de Graaf

Reputatie 8
Badge +10

@Rickdegraaf88 Hoi Rick, geen probleem, ik heb een nieuwe tv-ontvanger voor je aangevraagd! Het is niet standaard dat je daarbij ook een nieuwe afstandsbediening krijgt, maar in dit geval is dat hoognodig lees ik :slight_smile: Ze komen beide jouw kant op, je ontvangt ze alleen wel apart omdat de afstandsbediening via de post verstuurd wordt. Vergeet niet om deze even in te stellen, zodat ook meteen alle functies (zoals het volume) het weer doen. 

Veel kijkplezier!

Reputatie 1

Mijn Netflix werkt ook niet goed meer; mijn postcode en huisnummer staan in mijn profiel. 

Alvast bedankt!

Reputatie 8
Badge +10

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Reputatie 1

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Bedankt! Ik zie ‘m graag tegemoet!

Reputatie 1

Hi @Coolmeister, ik zie inderdaad dat je een oudere tv-ontvanger hebt, de Motorola VIP1853. Er komt een nieuwe jouw kant op, je hebt 'm binnen enkele werkdagen thuis. Veel kijkplezier en fijne avond!

Heb ‘m al binnen super! Waar kan ik mijn abonnementnummer vinden? Dat moet ik invullen. 

Reputatie 1

Heb ‘m al binnen super! Waar kan ik mijn abonnementnummer vinden? Dat moet ik invullen. 

Sorry gevonden!

Graag zouden wij voor onze oude modems (2stuks) ook graag nieuwe ontvangen, zodat wij netflix kunnen kijken. Hopelijk lukt dit op korte termijn. Bij voorbaad dank

Reputatie 8
Badge +11

@AJLuca, een is onderweg. Komt zo snel mogelijk naar je toe. 

Dank voor U snelle reactie ,ik heb twee kastjes moet je ze niet alle twee vervangen ?

Reputatie 8
Badge +11

Bart heeft er inderdaad 2 voor je aangevraagd, vaak zien we dat er toch maar eentje komt. Hou het even in de gaten als je het pakketje hebt. Als er eentje inzit kan je ons dat hier laten weten, nadat je de eerste hebt aangesloten kunnen we je dan een tweede toesturen.

Bart heeft er inderdaad 2 voor je aangevraagd, vaak zien we dat er toch maar eentje komt. Hou het even in de gaten als je het pakketje hebt. Als er eentje inzit kan je ons dat hier laten weten, nadat je de eerste hebt aangesloten kunnen we je dan een tweede toesturen.

hh

Nog een vraag,is mijn klantnummer het zelfde als m`n abonnementsnummer ?

want ik kan niets anders vinden. 

Reageer