beantwoord

Hulp bij Geen Netflix via Meer TV

  • 20 september 2016
  • 1204 reacties
  • 77079 keer bekeken


Toon het eerste bericht

1204 reacties

Reputatie 1

Hoi Alexandra. Ik heb de eerste ontvanger succesvol in gebruik genomen. Zou je de tweede ook toe willen sturen? 

Alvast bedankt! 

 

Vriendelijke groet,

Brian 

Reputatie 8
Badge +10

@bribrab Hi Brian, fijn om te horen! :slight_smile:  De tweede komt ook jouw kant op. Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.

Dear Telfort support team,

 

I have Motorola VIP1853 receiver and I want to use NETFLIX app and its not in the apps list. Please inform what shall I do !

 

 

Reputatie 8
Badge +11

Hello @Alex9461, welcome to our forum! I've send you a new receiver, which does support Netflix. You'll receive it in the next few days, after that you'll be able to watch Netflix :slight_smile:

Reageer